Pai cateva reguli.
1. NU PLAGIA ! NU AI VOIE SA FOLOSESTI COPERTA DECAT CU ACORDUL NOSTRU.
Important!
Daca Orice utilizator foloseste una dintre copertile facute de noi , va primi block si raport , atat cartea cat si utilizatorul.2. Completezi formularul cu toate detaliile cerute de noi pentru a realiza coperta.
3. La fiecare capitol vom posta cate o coperta, daca o persoana o vrea trebuie sa ne scrie in comentarii.
4. Daca o coperta are semnul " ✔ " , inseamna ca acea coperta este luata.
Daca are semnul " ❌" , inseamna ca nu este luata, si inca este disponibila.5. Primul venit nu este si servit.
Daca noi considerăm ca trebuie sa ii dam coperta altcuiva , asa vom face. In schimb, ca sa putem ajuta utilizatorii care nu si-au primit coperta dorita si a fost data altcuiva , va invitam sa treceti si pe la cartea " Covers shop " , unde ne puteti da o comanda si sa specificati daca vreti sau nu sa semene cu vreo coperta de aici.6. Pentru a da coperta cuiva , cartea respectiva trebuie sa aiba 2 postate (cu sau fara prolog , nu contează)
7. Tine coperta cel putin 5 zile ( VERIFICAM) .
8.plata este follow permanent si credit in descriere , adica " cover by: GirlsGraphics--" sau " coperta de: GirlsGraphics--".
9. Cum am zis , suntem 2 admine , la finalul fiecarui capitol vom spune cine l-a scris , practic ne vom semna.
Echipa GirlsGraphics--