SPOILER ALERT
Sunt un mare fan al seriei Harry Potter, iar prima carte pot spune ca a fost printre preferatele mele.
Ok, nu apare exact toata actiunea in film, dar e imposibil sa faci asta.
Cartea prezinta inceputul inceputului. Il prezinta pe micutul orfan Harry care locuiesti matusa, unchiul si varul sau care sunt incuiati, pardon, persoane fara puteri. Pana sa faca 11 ani incepe sa primeasca niste scrisori de la Hogwarts, scoala de magie la care studiaza vrajitorii din Anglia cu varste cuprinse intre 11 si 17 ani. Unchiul sau nu avea de gand sa il lase sa mearga acolo si ii ascunde toata viata faptul ca e un vrajitor. Intr-un final, cand se satura de scrisoriile care vin fara numar, grasutul cu mustata zis si Mr Dursley ii ia pe cei trei si pleaca intr-o coliba, pe mare, unde era imposibil sa fi gasit. Dupa ce face 11 ani, la 00:00 usa cade la pamant si intra ,,micutul" Hagrid care il ia de mana pe Potter si pleaca la shopping sa ii cumpere baiatului rechizite. Pe 1 septembrie pleaca la Hogwarts unde se imprieteneste cu Ron si Hermione, devine cautator in echipa de Quidditch si salveaza o piatra care iti dadea viata vesnica din mainile celui mai mare vrajitor din lume care locuia pe chelia unui profesor.
Filmul este super si cartea nici nu mai zic, este geniala. Va recomand din inima seria Harry Potter, si cartile si filmele.