O dat hadden ze echt niet hoeven doen, ik deed het toch vrijwillig. Maar toch pak ik het paketje en loop naar mijn kamer , daar ga ik op mijn bed zitten en maak ik het open.
En tot mijn verbazing zit er ........ De game fairytopia in . Dit spel wil ik al maanden hebben dus ik schreeuw het uit. Een paar seconde later wordt er aangebeld dus ik ren de trap af naar de deur. Door het kleine raampje bij de deur zie ik dat de buurman paniekerig voor de deur staat. Ik doe snel open en vraag wat er is. Wwwie gilde er , wat is er aan de hand?
Er is niks zij ik. Ik was gewoon blij over een kadootje dat ik kreeg ven het verzorgingstehuis . De buurman keek mij boos aan en liep weg. Wat een brompot is dat ook dacht ik bij mezelf. Ik wouw net de deur sluiten toen ik mijn naam hoorde . Ik keek naar buiten en zag sanne ( best friend) daar op mij af rennen. Ze kwam hijgen naar binnen.
Hey San wat is er ? Niks ik had gewoon zin om te chillen maar jij reageerde niet op Whatsapp dus ik dacht ik ga maar gewoon. Dus hier ben ik. Ik pakte snel mijn telefoon en keek oof ze echt geappt hadt. Maar ik zag geen meldingen dus zij. Hey san ik heb helemaal geen watsapje van je gehad, kijk eens op jouw eigen foon of je wel echt naar mij hebt geapt. Dus sanne haalde haat telefoon uit haar zak en zag dat ze de andere lisa uit onze klas had gespamd. Oeps , ach wat maakt het toch uit ze heeft me toch geblokkeerd.
Maar lisa heb je nou zin om te chillen ?
Uhm eigelijk wil ik mijn nieuwe fantasia game gaan spelen. Oeh mag ik mee kijken ik heb hem ook , dan kan ik je tips geven welke cheats handig zijn. Ja riep ik heel enthousiast en we rende naar boven.
Heb je hem al gedownload? Vroeg sanne aan mij . Nee ik heb hem pas een paar minuten geleden gehad van het verzorgingstehuis . Cool ik moet ook echt vrijwilligerswerk gaan doen .
Het lieve mensjes is mijn boek al iets? ( Ik betwijfel het maar oke)
Als er wat foutjes in staan graag even onder in de reacties zeten
Verder alleen nog
Follow , comment en vote
JE LEEST
HELP, ik wordt bespeeld
Fantasyen lisa pakt hem weer eens goed in met een flinke wind stoot. wordt er omgeroepen door de arena. maar oe die klap was hard komt lisa nog overeind. als ze niet binnen 30 sec. opstaat is de wedstrijd over . nog 10 ,9 ,8 ,7 ,6 ,5 o ze komt weer bij zin...