Betee Andra Fel

3 0 0
                                    

Trött, Trött och Trött Det ordet är det enda jag kan tänka på. Stör mig jättemycket på Homofober transfober och vad vet jag ... Som seriöst dömmer en från utseendet och för att man inte är straight ...  Och Joe absolut det finns dem som inte är homofober transfober m.m som dömmer folk från utseendet ...
JAA oavsett vad så dömmer man fortfarande en person genom utseendet ?
Jag hör folk fortfarande än idag "B*G" "H*runge" "H*ra" som om det vore fel att vara det.
Liksom bara ordet "H*ra" kan få en människa att deppas ner till botten.. men idiot som man är så ser man inte det för att det är jätte "kul"
Asså först av allt VARFÖR ska man kalla någon "H*ra" liksom Vad vet jag hon kanske har varit med om det värsta och du sitter och trycker ner henne mycket mer ... Hon kanske har blivit våldtagen ...
INGEN kan ens riktiga historia
Jah som har levt i 16 år Fattar att män JA Män sitter och hanterar Kvinnor som slavar ?
Asså om vi blandar in då tiden då man använde afrikaner som slavar ?
Först av allt det var Fel ... alla människor är lika mycket värda iaf
Om vi tänker oss att kvinnor är afrikaner och män är amerikanerna  så ser man tydligt att det finns en likhet
Man utnyttjar en kvinna psykiskt, fysiskt och socialt.
VARFÖR ?
Kvinnor och män är lika mycket värda och om jag var tvungen att välja en av dem så är det  helt ärligt kvinnor jag står för.
För att dem har haft/har\kommer att ha ett foster i sin mage i runt 9 månader och fostret växer och blir tyngre tänk er att gå med en vikt i 9 månader ?

Förstå mig inte fel
Det finns sjukt underbars män som respekterar sina fruar FV vänner eller BA en främling
Och dem männen  det är dem jag kallar för män ni andra är som små myror som tror att ni är en av dem bästa dom finns.

Är inte arg är BA trött på samhället som från det ens blir till de andra
Jaja
Ha en fortsatt trevlig dag

//Kaskel
30-08-17
23:08

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

VärldenWhere stories live. Discover now