Εμετός αισθημάτων εκδίκησης

32 1 0
                                    

Είναι μαλάκας σκέφτηκα από μέσα μου δεν μου αξίζει πρέπει να τον ξεχάσω. Με πληγώνει συνέχεια και το αρέσει χαμογελάει με το ειρωνικό γέλιο του κάθε φορά που με μειώνει. Όχι όμως αυτή την φορά περνώ μια βαθιά ανάσα και βγαίνω έξω τον κοιτάω κάθετε στις κερκίδες χωρίς δεύτερη σκέψη πάω κι εγώ εκεί.
"Πόσο μαλάκας είσαι αγοράκι μου! Πώς ξεπουλάς όλους όσους είναι δίπλα σου; Πόσο ξεφτίλα είσαι που σου αρέσει ΠΆΝΤΑ να πληγώνει; Πως μπορείς να λες λόγια που δεν ισχύουν; Αλλά βέβαια έτσι είσαι εσύ λες λόγια που δεν ισχύουν για να καλύψεις το κενό μέσα σου. Δεν έχεις αισθήματα! Και αν έχεις δεν μπορείς να τα παραδεχτείς για κανέναν. Είτε είναι αγάπης είτε μίσους. Πως τολμάς να λέγεσε άντρας όταν δεν έχεις το θάρρος να μου παραδεχτείς μπροστά μου πως παίζεις μαζί μου γιατί είμαι χαζή και εύκολη και δεν αξίζω τίποτα; Αλλά εσύ; Δεν έχεις ιδέα τι είναι το δύσκολο όπως δεν έχεις ιδέα τι είναι αγάπη. Και ναι εγώ έχω το θάρρος να σου παραδεχτώ πολλά  όπως το ότι είμαι ερωτευμένη μαζί σου και σ'αγαπώ αλλά εσύ; δεν ξέρεις τι σημαίνει αγάπη γιατί δεν έχεις ερωτευτεί ποτέ και ούτε θα ερωτευτείς γιατί η εξωτερική σου εμφάνιση είναι όμορφη αλλά η ψυχή σου είναι σκατά και έτσι θα μείνεις δεν μπορείς να αλλάξεις.  Kαι κάτι τελευταίο γιατί με κούρασες. Δεν σ'αγαπώ πλέον με έχεις εξάντλησει." Πήρα μια βαθιά τον χαστούκισα και έφυγα τελείωσα μαζί του.

Teach Me About Life Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt