1.

379 4 4
                                    

Jmenuju se Mája, je mi 16 a za necelý týden konči škola a začíná háčko (tábor h+h) jezdím tam už od svých 8 let. Mega se těším protože jsem zjistila že v h-týmu je nový klučina, ještě nevím jak se jmenuje ale můj favorit je stejně Toby.

-Za týden.
Yeees. Dneska je Vysvědčení, teda já už tědkom to vysvědčení mám položené na stole a začínám se pomalinku balit protože se nemůžu dočkat na svoji kamarádku Hanču která na háčko jezdí od svých 7 let. Je jí 15 let. Seznámily jsme se na háčku, protože jsme sháněly 4 holčinu do chatky.

-Odjezd
Pohled hanky
Takže dneska je odjezd. Už se těším na celkový h-tým a toho kluka co tam je nový. A Mega moc se těším na máju.

Stojím už na parkovišti v Ostravě a čekám na autobus a příjezd Maji.

Pohled Máji
Už sedím spolu s Hančou v autobuse před obrovským kopcem, čekáme než vyloží kufry aby jsme je nemusely hrabat pod autobusem (😂). Už přicházíme k velké bráně s nadpisem HEYLOU, jdeme si dat kufry před budovy a naše cesty vedou přímo k hlavnímu pódiu kde bude program. Byl tam Retrolinio. Ja jsem hned poznala že to je OX, ale musely se nějak skrýt aby to byla večer pořádná show.

po zarazeni do oddílu a vybírání chatek. (Snad chápete, nechce se mi to vypisovat)
-pohled Máji
Už jsme v chatce máme chatku 26. Bez zásuvky a bez topení.
S holkama jsme si řekly že se budeme chodit sprchovat ráno. V chatce jsme s nějakýma namyšlenýma holkama Natkou a Sárou, bude to jako za trest s něma byt ale co už.

Večer
-pohled dejva
Zachvíli jdeme vystupovat na pódium a předvést tam poradnou show a odhalit kdo vlastně jsme.
Už z vily jsem si vyhlídnul jednu moc hezkou holku, strašně se mi líbila.
Ta holka má hnědé vlasy, je hubená a někdo na ni řval májo nevím asi se tak jmenuje. Ale je to hezké jméno.

Když jsem byl na pódium tak jsem se na ni díval a viděl jsem já se zamilovaně dívá na Tobyho který se na ní usmívá. NE!vykřikl jsem ve vile. To nemůžu nechat jen tak, nemůžu tu holku nechat takového klukovi jako je toby. Děje se něco? Zeptal se Ox když vtrhl ke mně do pokoje. Nic, odpověděl jsem. A šel jsem si lehnout.

Ráno.
-pohled máji
Oblekla jsem si černý crop top a bíle kraťasy se žlutýma converskama. viděla jsem jak jde dejv do rádia a usmívá se na mě, zeptala jsem se Hanky jaky má názor na dejva a ona mi odpověděla že si myslí, že je to nějaký namyšlený kluk. Nějak jsem to neposlouchala a šla jsem za dejvem, obejmula jsem ho a jeho ruce sjely na můj zadek.

-pohled dejva
Obejmuly jsme se a já se neudržel a sjel sem rukama trosku níže, potom se ode mě odtrhla a já se zeptal jakou mají chatku, 26. Odpověděla. Naposledy se semnou obejmula až ji ukapla slza že mě obejmula, já ji utišil a řekl ať nepláče.






Ahoj❤ tohle byla první část mého příběhu o dejvovy a mají❤ doufám ze se vám líbila💜

Bez Potíží |Fanfiction|Kde žijí příběhy. Začni objevovat