2.- miluju ho?

284 4 4
                                    

Pohled Máji
Řekl mi ať nepláču a položil mi hlavu na jeho rameno. V tom to viděl toby (s tobym se normálně bavím, a jsme něco jakože nejlepší kámoši) a hned nás odrhl, viděl jak pláču a hned začal najíždět do dejva a ptal se ho co mi udělal a na takové podobné otázky.

Pohled Tobyho
Děláš si srandu jdu do rádia a vidím jak se moje vysněná holka obímá  (objala) s mojím ,,kámošem,, hned jsem za nima přišel a odtrhl je od sebe, viděl jsem jak mája pláče. Dejve děláš si prdel? Co si ji udělal? Proč pláče? Proč si ji obejmul když víš že je to moje vysněná holka? Počkat co??? Skočila nám mája do řeči. Já jsem tvoje vysněná holka toby? A šla mě obejmout, v tom nám skočil do řeči dejv. NE NENÍ! Maja je moje!já maju chci už od začátku tábora, vyhlížel jsem ji z vily nemohl jsem od ní odtrhnout oči. Maja se otočila na dejva a rozbrečela se ještě víc a s brekem doběhla do chatky s číslem 26. Vidíš co si udělal dejve? Jsi normální? Ona bude moje! Ne nebude! Skočil do řeči dejv. Toby, ona je nádherná proto ji chci chová se hezky není namyšlena a tak dále...

Pohled máji
Slyšela jsem z chatky jak se hádají kluci u rádia. Jdu je zastavit. NEHÁDEJTE SE! Zkřičela jsem na ně, oba dva přišly za mnou a dejv mě chytil za ruce a dal mi je na krk, jeho ruce si položil na můj pás. V tom mi jenom někdo třískl do hlavy silnou ránu a já slyšela jen jak někdo říká DEJV JE MŮJ! Asi za 3 hodiny jsem se probudila na zdravotce a nademnou stál celý h-tým, kromě tobyho který byl ve vile. Sedl si ke mě Ox a zeptal se mě jestli sem v pořádku, Ano odpověděla jsem. H-tým odešel a zůstal u mě jenom Dejv který si ke mě přisedl a řekl ze jsem nádherná a zeptal se mě jestli ho mám ráda víc než Tobyho, já odpověděla jen Ano.
Dejv mě obejmul a já ho taky.
Potom se podíval na mě rty a já hned Věděla co chce přibližoval se ke mně a najednou...

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ😂

Omlouvám se ale nějak jsem to musela zastavit😂😂❤❤ mám vás ráda- vaše sára❤

Bez Potíží |Fanfiction|Kde žijí příběhy. Začni objevovat