Bölüm 1

16 2 0
                                    

-sıradan bir gün okuldan eve geliyorum apartmana yeni biri taşınıyor kolaygelsin dedim bizim apartman 5 katlı biz apartmanın 3. katında oturuyoruz onlar da bizim bir üst katımızda oturuyorlar yani 4. katta taşındıkları gün onu hiç görmedim tanıştığım annesiymiş zaten onu daha sonra öğrendim.
-ertesi gün saat 7.30 her zaman ki gibi okula gitmek için evden çıktım karşı yolda o yürüyor ama çok yakışıklı biri daha sonra metroya gittiğini anladım ve ben de metroya bincektim alaahım lütfen aynı metroya binelim derken başka bir metroya bindi ben de kendi bindiğim metrodan indim ve onun bindiği metroya bindim yanına doğru ilerledim parfümünün kokusu burnuma geliyor çok güzel kokuyor onu takip ettim metrodan indi ben de indim beni fark etmesin diye karşı yolda yürüyorum okulunu öğrendim fen lisesinde okuyomuş zeki olsa gerek düşünsenize cerrah bir sevgiliniz, kocanız olsa fena olmaz mı ben daha 8. sınıfım belki ama ben de bu liseye gidicektim ve onunla tanışmak istiyordum zaten 2. dönem deyiz 1 teog dan baya iyi çekmiştim 2. de 1 le aynıydı ama aklımda bir lise yoktu önce ama artık var neyse içeri girdim onu okuluna işte danışmaya sordum ben den önce giren biri vardı ya bölümü adını felan sordum danışma daki erkek arkadaşıymış zaten söyledi sıkı duruhikayesi.yali cerrah olmakmış öyle dedi adı ne peki dedim 'ALİ' dedi duyar duymaz hemen gittim ordan çünkü bizim apartmana taşınanşarın da bir oğlu varmış ve onun adı da 'ALİ' ydi dışarda bekledim ikindi vakti geldi ve okuldan çıktı yine takip edecektim evini öğrenmek için yine metroya bindi bende bindim arkasından sabah bindiğimiz yerde indi arkasından bende indim bizim apartmana girdi noluyo lan dedim 4. kata çıktı ve ve zili çaldı bizim komşu Ayşe teyze de kapıyı açtı 'ALİ' anneciğim dedi bu bizim yeni komşu Ayşe teyzenin oğluymuş bende akta kata indim ve eve girdim mutlu bir gün dü ilk tanışma hikayesi.

Artık Unuttum❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin