Prima zi de toamnă, știu, pentru tine această zi nu e importanta, e „o zi ca oricare alta” dar pentru mine e ziua în care tu te-ai născut, ziua în care una dintre persoanele care mi-au intrat la suflet s-a născut. Sentimentală? Sunt puțin. Aș vrea să îți pot lua un cadou, să pot să ți-l dau în mână și să te îmbrățișez. Dar, asta e irealizabil; așa că m-am gândit să-ți scriu asta. Nu mă pricep în a scrie lucruri siropoase, totuși să știi că aici sunt sentimentele mele sincere, nu citate de prietenie sau de dragoste pe care le poți lua de pe net.
Ne cunoaștem de când mi-am făcut cont, ești printre primele persoane căreia am fost fericită să-i scriu. Actual, mă bucur că ne cunoaștem… Fară tine, locul ăsta nu ar mai fi la fel. Nu aș mai intra cu acea fericire că o să te văd, fie că ești țâfnoasă uneori, frate, te iubesc. Ai fost de multe ori lângă mine, m-ai încurajat, mi-ai fost un sprijin. Sper să-ți întorc favoarea cândva…„Cât despre mine, nici vindecat, nici dezintoxicat, eram victima aceleiaşi atracţii. Era atât de dureros s-o revăd. Părăsindu-mă, luase cu ea tot ceea ce era luminos în mine: speranţele mele, încrederea în mine, credinţa în viitor. Îi secase existenţa, golind-o de râsetele şi culorile ei. Şi mai ales îmi sufocase inima, răpindu-i orice posibilitate de a iubi din nou.” — Guillaume Musso
Nu știu de ce, dar acest fragment mi-a adus aminte de tine, amintindu-mi că poate te-am rănit odată – sau de de mai multe ori – îmi pare rău, veche prietenă. Azi chiar voiam să îți arăt cât de mult te respect și te apreciez pentru persoana care ești. Guillaume Musso fiind unul dintre scriitori tăi preferați, m-am gândit să îți arăt un fragment care m-am gândit că o să-ți placă și o să te contureze.
Nu aș putea exprima în cuvinte ce însemni pentru mine. Mi-am pierdut cuvintele odată cu începerea acestei luni și a acestei zile. Aș vrea să știi că nu te voi uita. Mai știi când am vorbit pentru prima dată? Sau atunci când am făcut contul ăla împreună? Da, uitasem o vreme de el, apoi îmi amintisem. Mai știi când am discutat atunci pe la 3 noaptea despre… eh, știi tu; și după câteva zile am negat și am făcut pe proasta. Literalmente, mi-era rușine.
Acum, mi-a trecut prin gând momentul în care ți-ai schimbat numele în --idioata.
Hm, mai știi când ai făcut grupul acela pe Whatsapp cu Larisa despre nunta mea? Da, râd când îmi amintesc de clipele alea.
Ba chiar îmi amintesc și când mi-ai cerut numărul de Whatsapp și am început să vorbim acolo. Parcă trebuia să-ți dau o coperta pentru un concurs – oricum nu prea reușită, dar eram la început.
Peste o lună – și câteva zile – se împlinește un an de când ne cunoaștem și de când am dat de această aplicație.Nu o mai lungesc, o să sfârșec acest mesaj cu un „La mulți ani, Toto, să ți se îndeplinească toate dorințele!”