BENİM HİÇ YORUM YAPAN OKUYUCUM YOK MU ACABAAA
B.Baekhyun: Sekreter buldum, Efendim.
B.Baekhyun: Kendisi rus. Korede ne işi varsa artık.
B.Baekhyun: Sekreterlik için ilan verdiğimde internet üzerinden baş vurdu. Adı Irene.
B.Baekhyun: 179 boyunda artık ne yemiş içmişse. Benden bile uzun bu.
B.Baekhyun: Sizdense bir yaş küçük yani 24 yaşında.
B.Baekhyun: Fotoğrafını atamam baya çirkin bir şey. Kumral saç yeşil göz felan birazcık midem bulandı diye telefonuma eklemedim fotoğrafını.
B.Baekhyun: Zaten kızın yüzü yok resmen bacak kendisi. Onu bacak olarak çağırsak yeridir.
B.Baekhyun: Durun ben bir grup açayım.
-New secretary-
B.Baekhyun: Merhaba Irene. Senle daha önce konuşma şansımız olmadı. Bildiğin gibi ben Bay Park'ın ilk ve özel sekreteriyim.
B.Baekhyun: Eğer işe alınırsan kesinlikle özel alanlarla ben ilgileneceğim. Diğer işlere sen bakabilirsin.
HotBoss: Merhaba Irene.
Irene: Ah, Merhaba efendim. Yaşınıza göre baya başarılı ve hoş bir insansınız.
HotBoss: Çok teşekkür ederim. Henüz görüşmesekte senin de öyle biri olduğunu hissedebiliyorum.
B.Baekhyun: Bir cümleden nasıl hissettiniz bunu? Bunca yıldır medyumsunuz da benim mi haberim yok acaba?
HotBoss: Hey, Baekhyun. Merhaba benim Bay Park. Yani PATRONUN.
B.Baekhyun: Üzgünüm.
HotBoss: Irene çalışma listesini şirketten göndermiş olmalılar.
HotBoss: Yoğunluğa, programlara ve saatlere uyabilir misin?
Irene: Ah tabiki uyarım.
B.Baekhyun: Ah eklemeden yazamıyor musun merak etmeye başladım.
B.Baekhyun: Hem öyle, bak saat 7 de başlıyorsun anca 11 de bırakıyorlar. Tüm gün iş iş bazen oturmuyorsun.
B.Baekhyun: Hem Bay Park izin vermez öyle çok fazla.
B.Baekhyun: Çok serttir kendisi.
B.Baekhyun: Ben var ya senede bir kere izine çıkabiliyorum o da 2 güncük.
Irene: Ah, öyle mi?
B.Baekhyun: Ah, öyle.
Irene: Ama ben bu şartlar altında çalışamam ki. Ben arada Rusya'ya ailemi ziyarete gitmeliyim.
HotBoss: Baekhyun, 5 dakika dosya imzaladım.
HotBoss: Olanları açıklar mısın?
HotBoss: Irene ayrıca istediğin zaman izin verebilirim. Her hafta olmamak şartı ile.
Irene: Ah, kim çalıştığı şirkette her hafta izin ister ki?
Irene: Tabiki her hafta olmaz Bay Park.
B.Baekhyun: Irene bir düşünsene hangi patron sekreterine ben izin vermiyorum ama gel çalış der ki? Hep işe alındıktan sonra gerçek yüzler ortaya çıkar.
B.Baekhyun: Ben sana tavsiye veriyorum.
B.Baekhyun: Ben aynı şeye kandım sen kanma diye.
Irene: Sanırım tavsiyene uymalıyım.
Irene: Açıkçası ilk başta şartlar uygundu ama bu izin mevzusunu kabul edemem sanırım.
Irene: Yinede teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boss
FanfictionBaekhyun güzeldir ve güzelliğinin devamı için farklı yalanlarla işten kaçıp güzellik merkezlerine gidiyordur ama patronu ise her şeyin farkındadır.