Görmediğim Kardeşim

118 4 2
                                    

Her pazar olduğu gibi annem yine beni pazar kahvaltısı için uyandırdı . Aslında annemin beni uyandırmasını çok seviyorum . Her pazar olduğu gibi annem hazırlar kahvaltıyı . Pazar kahvaltılarını her zaman sevmişimdir çünkü bütün aile bir araya geliriz ve hep plan yapıp gezeriz . Hep sabırsızlıkla beklemişimdir pazar günlerini . Çocukluğumdan beri . Ben tek çocuktum yada öyle zannediyordum . Bu yüzdeen benim üstüme çok düşerlerdi . Ne istersem alırlardı ve yaparlardı . Diyerleri gibi değildim ben . Serbesttim ama bi o kadarda gözlem altındayım . Gözlem altındaydım derken beni sürekli takip etmek zorunda kalırlardı . Çünkü çılgın bi çocuktum ben . Ne zaman ne yapacağım hiç belli değildi . Çok korkarlardı ama . Neyse konumuza dönelim . Annem beni öperek uyandırdı ve ''hadi kızım kalk artık kahvaltı hazır '' dedi çok sevecen bir ses tonuyla . Hep öyle kaldırırdı beni . Bu yüzden annem uyandırmadan önce uyansam bile annemi beklerdim yatağın içinde . İkiletmeden annemin sözünü fırladım yataktan ellerimi yüzümü yıkadım üstünü değiştirdim saçlarımı taradım ve aşağıya indim . ''Bu gün ne yapıyoruz bakalım '' dedi babam gülerek . '' Baba şehire yeni bir sirk gelmiş oraya gitsek ya bu gün gidiceklerdi son gösterilerini yapıp .'' ''sirk mi güzel fikir en son 5 yaşındaydım gittiğimde '' dedi babam kahkahayla . Yemeğimizi yedik ve hazırlandık biletler bitsin istemeyiz . Hepimiz hazırlandıktan sonra arabaya indik ve sirke doğru gittik . Oraya vardığımızda biletlerin bittiğini öğrendik ve üzüldük . Babam benim üzüldüğümü görünce '' olsun bizde lunaparka gideriz hem uzun zamandır da gitmemiştik '' dedi ben lunaparkları çok seviyorum hala . Babam bunu biliyordu . ''Yaşasınn'' diye bir çığlık attım . Babam beni  nasıl mutlu edeceğini gerçekten biliyor . 16 yaşında olmama rağmen hala çocuk gibiyim . Arabaya bindik ve lunaparka gittik . Nerdeyse 3 saat boyunca lunaparktaydık . Eve döneceğimiz zaman yanımıza bir kız geldi ve babamın ve annemin ismini söyledi . İçimden kim bu abla diye geçiriyordum . ''Baba kim bu abla ?'' diye sordum dayanamayarak . Kız birden ''Babamı ? '' dedi şaşkın bir şekilde . ''kardeşim olduğunu bilmiyordum .'' deyince yüzüm aniden şaşkınlık ifadesiyle büründü . Kardeş mi ne diyor bu kız . Babam '' Clara ? ''dedi . ''efendim baba.'' Neler oluyor gerçekten anlamıyorum . Ne babasından bahsediyor bu kız ve babam bu kızın ismini nerden biliyor ? ''Neler olduğunu biri bana anlatabilirmi ? '' Annem söze atıldı hemen . '' Bak kızım bu senin ablan . Sen doğmadan önce seninle daha çok ilgileneceğimizi düşünüp bizden ayrıldı . 17 yıl boyuncada hiç haber alamadık . Telefon numarasını adresini her şeyi değiştirmişti ve başka bir ülkeye taşınmıştı . Bu yüzden sana hiç bir şey söylememiştik . '' . Ne demekti bütün bunlar . Benim bi ablam mı var şimdi . Hayır buna hazır değilim . Yıllar önce nerdeydi . ''Hayır hayır . Şakamı bütün bunlar yıllardır görmediğim bir ablam var ve şimdi mi çıkıyor ortaya . İnanmıyorum . '' '' Haklısın kardeşim özür dilerim ama bende sizi çok özledim . Çok araştırdım sizi çok aradım ama bulamadım . Tam ümidimi kesmişken çıktınız karşıma . Yıllardır sizi arıyordum . '' Kısa bir sessizlkten sonra babam ''Hadi clara eve dönme vaktin geldi '' dedi . Hangi evden bahsediyordu babam ? . '' Beni istemiyormusunuz yani ? '' . '' Saçmalama clara tabikide bizimle geliceksin '' dedi kahkahayla . '' Babammm '' diye sarıldı babama sonrada anneme sarıldı . Ne yani şimdi hep onunlamı ilgilenicekler . Eve gittik yemek yedik ve salonda konuşmaya başladılar . Şimdi ben ablamla aynı odayı paylaşmak zorundayım . Bir buçuk iki saat konuşulduktan sonra ''hadi artık odanıza gidin ve vakit geçirin biraz .'' dedi babam . Odaya çıktık ve yatağa oturduk . ''Odan gerçekten güzelmiş kardeşim '' . '' Teşekkür ederim '' . Kısa bir sessizlikten sonra telefonum çaldı . Arayan sevgilim eric ' ti . Vakit kaybetmeden açtım telefonu . ''Eric bil bakalım ne oldu . '' ''Ne oldu ? '' . '' Hiç görmediğim bir ablam varmış '' . Eric çok şaşırdı . ''Ne '' dedi şaşkın bir ses tonuyla . Ona olanları anlattım ve kapattık telefonu . Şimdi bir ablam vardı benim . Ve sanırım buna alışsam iyi olacak . 

Görmediğim KardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin