Ablam

70 5 2
                                    

Bu gün hep birlikte pikniğe gidicektik . Bu yüzden erkenden kalktık ve sabah kahvaltımızı yaptık . Ablam birazcık geç uyanıyo sanırım . Saat 11 oldu ve hala uyuyo .

''Hadi kalkın bakalımmm ''

Annem çoktaaan uyanmış . Gerçi bizim evde herkes erken kalkar . Sabah sporu bisiklet turları falan yaparız biz genellikle bu yüzden hep erken kalkarız . Alışkanlık olmuş artık .

''5 dakika daha .''

''Anne sanırım ablam erken kalkmaya alışamıycak . Bu konuyu ona anlatmanız lazım alarm falan kursun . ''

''Kızım yorulmuştur . Daha dün geldi. Lütfen birazcık saygı göster . ''

''saygı gösteriyorum zaten . ''

Aradan yarım saat falan geçtikten sonra ablam kahvaltıya indi ve annemler hemen konuşmaya başladı.

''Bu evde her zaman erken kalkılır ve sabah sporu bisiklet turları falan yaparız sanırım buna alışmalısın . ''

''Evet özürdilerim annecim ''

Anneme benden başka biri daha anne diyince tuhafıma gidiyo.

''Eğer kahvaltılarınızı yaptıysanız hazırlanın saat 3 gibi pikniğe gidiyoruz.''

dedi babam acıkcası pikniğe uzun zamandır gitmiyordum iyi  oldu bu . Ama en kısa sürede denizede gitsek iyi olacak yüzmeyi unutucamm .

''Baba haftayada denize gitsek ya ''

''Tamam gideriz .''

Hazırlanmaya gidicekken yanlışlıkla ablama çarptım .

''Yavaş olsana ''

''pardon''

''Tamam sorun değil''

Bu ne la böyle heyyy sen kimin evinde kime artistlik taslıyon olummm . Ne asabi kızmıi len bu böleee .

Pikniğe gittiğimiz zaman oturdu oturduğu yerde hiçte birşey yapmadı 2 günde yüzünü göstersi maşşalah ilk gün nasıldi şimdi nasıl . Bu benim ablam falan değil lan . Eline almış bi telefonu çatçat mesajlaşıyo biz bu kızla kavga ederiz.

Top onun önüne gittiğinde aldı topu hıpızlı bana egeri attı .

''Mesajlaşmaya çalışıyorum biraz dikkatli ol ve bana gelmesin .''

deyip gözlerini döndürdü . Bayan kendini çok beğenmiş sanırım bana meydan okuyor . Ablam falan demiycem her hareketine laf sokucam görücek o .

Hiç bişey demedim tek kaşımı kaldırdım ve babama topu gönderdim . Babam bana attığında yine sanki kaçırmışım gibi topubıraktım ve yine bayan kendini beyenmişin önüne geldi . Ayağa kalktı ve ;

''Şu topu bana atmaktan bıkmadınızmı artık bi rahat mesajlaşamıyorum . ''

''Neden bağırıyosun kızım sakin sakinde söyleyebilirsin '' Dedi annem sakin bir şekilde . Babam sinirlendi ama belli etmek istemedi . Ben anladım tabiki . Eeee babam sonuçta her halinden anlarım ben o adamın . Bir kaç saat sonra eve gittik ve herşeyi yerine yerleştirdikten sonra yorgunluk kahvesi içip odalarımıza çekildik . Ben çok yorulduğum için duşumu aldım ve hemen yattım yattığım gibide uykuya dalmışım . Sanırım yarın çok hareketli olacak .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Görmediğim KardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin