Město

2.8K 86 18
                                    

Pohled Zayna:

Ještě že sedím vedle Mindy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ještě že sedím vedle Mindy...ale...Em to dneska sluší...možná  ní něco cítím..ne možná...určitě! Něco ji koupím...jako omluvu, že jsem se s ní nebavil a odešel z tý disco.  Ale co jí tak koupit......

Pohled Jirky:

Chtěl bych Em koupit štěně. Mám ale štěstí, že na tábor psi smí. Ale jakou rasu....

Pohled Em:

Snad na mě Zayn není tak naštvaný.....

Kl: Tááák vystupujeme!

Když už všichni byli z autobusu venku Klárka začala zase něco říkat.

Kl: Takže...je 11hodin. Do 15:00 zase tady ano? Už jste skoro dospělí...proto máte tolik času. Tak..rozchod!

L: Super! Tak kam půjdeme!

Měli jsme sebou každá asi 3tisíce.....jo...ale na oblečení to snad stačí :D Šli jsme do nákupu....měli tam moc krásných věci. Zašli jsme si na oběd na pizzu!

E: No co...jsme na táboře...

Pak jsme si zašli do CCC...mají to tam fakt boží!!

Pohled Jirky:

Nejdřív sem chtěl jít do zverimexu, ale po cestě jsem zahlédl útulek....chci pomoct nějakýmu pejskovi, co hledá domov. Zašel jsem tam....ihned jse se do jednoho štěňátka zamiloval...snad se ji bude líbit....podle mě ano!

Pohled Zayna:

Už to mám! Koupím ji štěňe! Věděl jsem o jednom útulku. Ta jsem tam zašel. Měl jsem tam jedno vyhlídlí štěně....někdo si ho asi už vzal...protože tam není....tak nic....Ale v tu chvíli jsem uviděl další štěňátko...chtělo jít ven..hrozně tam kňučel...když jsem k němu přišel, přestal kňučet...žačal na mě štěkat radostí....musel jsem ho vzít. 

Pohled Em:

L: A o ten Zayn?

E: Nevím....asi je na mě naštvaný...

K: Až přijedeme, určitě za tebou přijde :D

E: Ale i Jirka je divnej....v autobusu se mnou nemluvil....

Mi: To bude dobrý

A koukala jsem....Mindy byla nějaká v pohodě..

Mi: To Lukas se zase nebaví se mnou....je to divný.....

B: Holky, máte to težký....





Bad girl a táborKde žijí příběhy. Začni objevovat