– "Jó napot kívánok, Miss Mills, Maurizio Arrivabene vagyok..." – szólalt bele a Ferrari csapatfőnöke Jenna telefonjába, miután fogadta az ismeretlen szám hívását.
– J-jó napot kívánok, Mr. Arrivabene. – hebegett csodálkozva a lány, aki egyáltalán nem számított ilyesfajta telefonálásra. Tenyerei izzadni kezdtek és próbált lelkileg is felkészülni a következő beszélgetésre.
– "Ahogy hallottam már mindent tud, így a lényegre térek. Foglaltunk le az ön számára egy repülőjegyet Bakuba, kedden reggel hét órára. Szeretnénk ha még aznap tudnánk intézkedni a szerződéssel kapcsolatosan és az egyéb fontos dolgokkal." – a férfi mély és magabiztos hangja Jennára pozitívan hatott, amitől megjött a bátorsága.
– Rendben, esetleg valami, amiről tudnom kellene még a találkozó előtt? - kérdezte kissé kihúzva magát, mivel észrevette, hogy begörnyedt az asztalnál ülve.
– "A többi kisebb információt elküldtük önnek e-mailben a repülőjeggyel együtt, ott minden lényegeset megtalál. Tehát találkozunk kedden, kellemes napot kívánok, a viszontlátásra!"– köszönt el Mr. Arrivabene, Jenna hallotta, amint elmosolyodott a férfi. Gyorsan elköszönt ő is és bontották a vonalat.
Jennának szüksége volt egy teljes percre azért, hogy lenyugodjon. Már napok óta erre a hívásra várt, csak nem gondolta, hogy pont a csapatfőnök hangja fogja fogadni őt a vonal túlsó végén. Jenna szélesen elmosolyodott és a kezében levő telefonon azonnal megnyitotta e-mail-es fiókját, hogy megnézhesse a Scuderia Ferrari által küldött névre szóló üzenetet.
A hivatalos levélben megtudta, hogy miután megérkezik a Heydar Aliyev nemzetközi repülőtérre, várni fogják a kijáratnál. A sofőr ahhoz a hotelhez viszi majd el, ahol tölteni fogja az éjszakáit. A szobájában egy vörös uniformis várja majd, amiben a sofőr újbóli segítségével eljuthat a pályára és elmehet a csapat motorhome-jába. Ott lesz a megbeszélés, a felvilágosítás és a szerződés aláírása is.
Titkon Jenna azon reménykedett, hogy lesz alkalma beszélgetni Brittával is, Sebastian régi sajtósával, de valami oknál fogva ez nem lesz lehetséges. Rengeteg kérdése lett volna feléje, így teljesen úgy érzi, hogy a sötétben fog tapogatózni a német pilótánál, hiszen nem ismeri. Csak hallott róla, hiszen ő volt az, aki a legfiatalabban lett világbajnok, aztán egymásután négyszeres is. A MotoGP világából elszakadva és kikötve a Forma 1-ben teljesen kakukktojásnak érezte már most magát. Mi lesz akkor, amikor majd át is fogja élni mindazt?
– Megtudod csinálni, Jenna, hét éve foglalkozol ezzel! – bátorította saját magát hangosan is, miközben még mindig a telefonját fürkészte. Azonnal ki kell nyomtatnom a jegyet.
Egy gyors mozdulattal a táskájába dobálta a kirakott dolgait, behörpintette az utolsó csepp kávéját, hagyott pénzt az asztalon és már rohant is a legközelebbi papíroshoz, ahol kinyomtathatják neki a jegyét. Szerencsére nem voltak sokan az üzletben, így szólt, hogy mit szeretne. A légitársaság honlapjára az e-mail-ben elküldött kód segítségével lépett be, az elárusítónő kinyomtatta, újból fizetett és boldogan lépett ki az épületből. Minden apró részletet szemügyre vett a jegyen, egyszerűen nem tudta felfogni, hogy tényleg eljött az idő. Még két nap.
–––
Nos, ez azért lett ilyen rövidke, mert amolyan bevezetőnek szántam. Már egy ideje tervben volt Sebbel egy fanfic, muszáj volt külön vele is elkezdenem egyet 😍. Nos, remélem elnyeri tetszéseteket és követni fogjátok velem egészen a végéig a történetet. Puszi felhőőő 💋☁️
YOU ARE READING
Adj egy esélyt
FanfictionTöbb, mint egy évtizedes munka után Britta Roeske ott hagyja a Száguldó Cirkuszt és helyére az egészen más világból érkező Jenna Mills kerül. Sebastian nehezen barátkozik meg a tudattal, hogy régi sajtósa visszavonult, ezt pedig Jenna is észreveszi...