Uhhg ik wil mijn bed niet uit. Waarom moeten die kut wekkers bestaan want ze maken mensen toch alleen maar geïriteerd. "Anna kom je naar benedeeen!!" Hoor ik mijn moeder al roepen. Uuhg nog zoiets waar ik me aan irriteer in de ochtend, dat geschreew dat ik naar beneden moet komen om naar school te gaan.
Ik heb mij aangekleed en heb mijn make-up gedaan. Nu zit ik te ontbijten aan de tafel als mijn moeder binnen komt lopen. " goedemorgen mam " is het enige wat ik zo vroeg uit mijn mond kan en ga krijgen. "Goeiemorgen anna wat ben jij weer lekker vrolijk deze ochtend" is wat mijn moeder reageert op mijn o zo vrolijke goeiemorgen.
Nadat ik mijn ontbijt op heb gegeten wat trouwens ontzettend lekker was moet ik WEER naar boven terwijl ik net naar BENEDEN ben. Waarom moet ik zo veel lopen dat is het echt veel te vroeg voor.
Ik heb mijn boeken in mijn tas gestopt en zit nu te wachten tot liza komt zodat we samen naar school kunnen fietsen. Ik zie haar al aan komen fietsen dus ik pak mijn fiets en stap op.
Terwijl we aan het fietsen zijn zijn we al weer op het onderwerp jongens aan gekomen. Tja dat krijg je als je allebei een crush op iemand hebt en daar bijna de hele dag mee bezig bent.
Als we op school zijn aangekomen zetten we onze fietsen weg, lopen naar ons kluisje en stoppen daar de nu nog onnodige boeken en onze jas in. Ik vind het nogsteeds onnodig dat we echt mega kluisjes hebben aangezien ik er toch niks anders dan mijn jas en boeken in stop dus wat moet ik met al die ruimte.
Ik ren op mijn beste vriend af als ik hem zie staan en spring zonder dat hij mij al gezien had op zijn rug. Hij lacht en begroet me. " Heey sukkel daantje " is wat ik terug zeg tegen hem.
We lopen met onze vrienden groep naar de goede lokalen want we zijn met zijn 8 en en zitten in 2 tallen in verschillende klassen omdat we onze vakkenpaketten hebben gekozen en dus niet meer met zijn allen in de zelfde stamklas zitten.
Na de eerste 2 uur is het gelukkig kleine pause. Gewoon ff een kwartiertje chillen.
Als ik mijn tas pak om eten en drinken te pakken bedenk ik me dat ik vanmorgen ben vergeten om eten en drinken in mijn tas te doen.
"Heey peoples! Wie heeft eten voor me want ik heb honger!"
----------------------------------------------Dit was het eerste hoofdstuk😊
Hoop dat het een beetje leuk is want dit is voor het eerst dat ik een boek aan het schrijven ben en heb ook echt nooit eerder een hoofdstuk voor iets geprobeert te maken.
Nog even een korte mededeling... ik heb dyslectie dus als je een spellingsfout zie zeg het zeker even dan kan ik het verbeteren!Ook schrijf ik op mijn telefoon dus er kunnen type fouten in zitten.
500 woorden!!😊
Xxx eskatjee
JE LEEST
The love of the badboy ft. Harry Styles
FanfictionMijn leven was perfect ... tot dat we gingen verhuizen en de badboy zich met mij kwam bemoeien.