H2 verhuizen?!

24 2 0
                                    

Daan en liza kijken in hun tassen of ze iets voor me hebben. Liza heeft niks dus mijn hoop is gevestigd op daan. " hier €3 daar kan je vast wel iets voor kopen in de kantine". Omg hij is zoooo lief. "Tanx daan" probeer ik zo rustig en cool mogelijk te zeggen; maar van binnen ga ik helemaal dood omdat het zooo ongelooflijk lief is dat hij dat geld aan mij wil uitgeven.

Ik heb geen zin om alleen naar de kantine te lopen duss " mensen wie gaat er mee naar de kantine? Heb geen zin om loner te zijn". Daan staat op en we lopen maar de kantine terwijl we over koetjes en kalfjes praten.

Ik heb mijn eten gehaald dus ik heb straks gelukkig geen honger meer. Ik kijk daan raar aan als hij de hele amdere kant op loopt dan waar derest van de vrienden groep zitten. "Kom mee" is het enige wat hij zecht dus ga ik maar gewoon met hem mee. Hij loopt een zijgangangetje in waar niemand mag komen in de pauses."Waar ga jij heen gek we mogen hier helemaal niet komen!". Het enige wat daan terug zecht is " doe nou eens rustig er is niks aan de hand joh. Je hoef echt niet te stressen om dit hoor". Dus ik loop maar gewoon verder nogsteeds ontzettend benieuwd naar wat er zal gaan gebeuren.

-----------------------------------------
Deze x even een wat korter hoofdstukje. Sorry dat ik niet zoveel plaats maar ik schrijf gewoon wanneer ik er tijd en zin in heb dus vandaar;) Maargoed... wat vonden jullie van dit hoofdstuk? Vind hem zelf echt heel bagger maarja wilde toch eventjes een hoofstukje plaatsen. En als je al deze onzin hierzo leest ben je een held😂❤️ als je dit tot het einde hebt gelezen stuur dan even appelflap in de reacties omdat ik het niet vind kunnen dat er geen appelflappen emoji bestaat😜
Xxx eskatje

The love of the badboy ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu