3

391 37 23
                                    

Eu-Pentru că.....umm....te plac.
Kate-Ce?
Eu-Te plac..Kate..de o vreme simt ceva pentru tine..mai exact de când ai plecat.
Kate-Cristi....eu....nu ştiu ce să spun...
Eu-Nu trebuie să spui nimic.Fă ceea ce simți.
Kate-Ok şefu' :-)

În următoarea secundă simt buzele moi şi catifelate ale lui Kate peste a le mele.Sărută atât de bine.După cateva minute bune ne dezlipim buzele din cauza lipsei de oxigen.După sărut zâmbesc,ceea ce o face şi pe ea să zâmbească.

MIKE'S POV

Măi..ce pana mea fac ăia atâta sus?Cred că ar trebui să îi chem la masă.Am comandat pizza,va sosii în 10-20 de minute.
Eu-Cristi!Kate!Am comandat pizza.*strig eu din bucătărie*
El şi Kate coboară în sufragerie ținându-se de mână.STAI CE?SE ȚIN DE MÂNĂ?
Cristi-Frate!Trebuie să îți zic ceva..să îti zicem ceva!
Eu-Ok,ascult!
Cristi îsi pune mana in jurul taliei lui Kate,ea facand acelasi lucru.
Cristi&Kate-Suntem impreuna!
Eu fac ochii cat mingile de football cand aud ce mi-au zis.Cum adica sunt impreuna?De cand?De cand o place?Eu o place...off....minunat..in 10 minute poti sa pierzi totul.
Eu-Felicitari!
Ei-Multumim!
Kate-Ce spuneti daca diseara mergem in club?
Eu-Pare o idee buna!
Cristi-La ora 22:00 sa fiti gata!

*21:40*

Eu m-am îmbracat.Eu si Cristi suntem gata,iar acum o asteptam pe Kate.Dupa 10 minute coboara scarile imbracata intr-o rochie neagra care ii scoate formele de invidiat si fundul bombat in evidenta,m-as uita la ea toata ziua.

Dupa 10 minute coboara scarile imbracata intr-o rochie neagra care ii scoate formele de invidiat si fundul bombat in evidenta,m-as uita la ea toata ziua

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Kate-Sunt gata!Haideti sa mergem.
Cristi-Iubito,arati minunat!
Kate-Mersi iubire!
Eu-Esti foarte frumoasa,Kate!
Kate-Mersi bro' :-)

*La club*

Ajungem la club si mergem direct la barman sa ii cerem niste bauturi.Am cerut 3 shoturi de tequila,unul fiecare.Dupa inca cateva shoturi,Cristi si Kate merg pe ringul de dans,Kate incepe sa isi miste senzual soldurile ceea ce il excita pe Cristi.Dupa catev minute o vad pe Kate nervoasa venind spre mine si pe Cristi il vad lingandu-se cu,curva scolii pe ringul de dans.Kate are lacrimi in ochi.
Eu-Kate!Ce s-a inamplat?
Kate-...

No lume..asa fuse capitolu de azi!O sa mai postez...nush cand da o sa postez....deci..no..va pup...ne vedem..ceaw.
Next?Vot? :-))

Doar prieteni?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum