Bugün lanet alarmin sesiyle uyanmadim tabiki, saat 5.30 da uyandım ve spor yapmak için kiyafetlerimi giydim.
(Çantayi ve gözlüğü saymayin )
Sporumu yaptım ve eve geldim, bu arada tek yaşıyorum. Duş aldıktan sonra kiyafetlerimi giyindğimde saat 8.30 a geliyordu.
(Giydiklerim)
Silahimi ve biçagimi da aldığımda hazirdim
En sevdiğim motoruma bindim ve liseye doğru gitmeye başladım.Okula girdiğimde drift yaparak kendi etrafimda dört beş kez döndüm ve tek seferde park ettim. Kaskimi havalı bir şekilde çıkardım ve saçlarım düzelsin diye başımı sağa sola bir iki kez salladim bahçeye baktığımda hiç abartisiz tüm erkekler bana bakıyordu ama diğer erkekler gibi değil hepsi sanki her an üstüme atlayıp beni oldurucekmis gibi bakıyordu ve tabikisiside korkmadim. Okula baktığımda resimlerinden çok çok farklı olduğunu gördüm.
Ama yinede çok beğendim bakışlara aldırmadan okula doğru gidiyordumki bi araba drift çekerek geldi ve hemen motorumun yanına park etti. Araba aslında çok güzeldi ama yinede ilgimi fazla cekmedi çünkü benimde bu tür arabalarim var.
Arabadan bir çocuk indi ve sinirle bana doğru gelmeye başladı(Tabikiside yine korkmadim nihahahagaha kötü cadı gülüşü) önümde durdu ve "Bu motor senin mi?" dedi."Evet benim motorum ne oldu ?"dedim. Çocuk motorumun yanına gitti ve motorumu alıp havaya hiç zorlanmadan kaldırıp çok uzağa fırlattı. Ben şoktan çıkıp (Tabikide o iğrenç espriyi yapmicam) çocuğun yanına gittim ve biçagimi çıkarıp "Sen nasıl benim motorumu atarsin Lan!?" diye kukredim ve bıçağımi karnına saplamaya çalıştım bak calistim diyorum çünkü elimi tuttu ve bilegimi ters çevirip sirtimi kendisine yasladi ve "Eğer.bir.daha.benim.park.ettigim.yere.park.edersen.ölürsün" dedi her kelimeye ayrı vurgu yaparak. Ama benim anlayamadigim şey nasıl böyle güçlü olusuydu. Bende canım acidiği(!) Için "Tamam lan bıraksana it!"dedim. Bu sözlerim üzerine beni itti tam yerle opusucekken biri beni bilegimden tuttu ve anında dengemi sağlamama yardım etti. Kafamı kaldirdigimda giyiminden ve yapısından müdür olduğunu anlamam fazla uzun sürmedi. "Merhaba , ben müdürün sende KAYA Holdingin sahibi ve ayni zamanda yeralti mafyasi olan Kemal KAYA' nın kızı Gece KAYA olmalısın " dedi. Bende "Evet de kısaca Gece KAYA demen yeterliydi nufusuma kadar inmene ne gerek vardı yani!?" dedim soğuk ve igneleyici bir tonda, mudurumuzse soğuk kanliligini bozmadan" Odama gel sana sınıfını soylicem" dedi ve motorumu firlatan ite dönerek "Ateş sende odama geliyorsun bu yaptıklarını sorucam" dedi.
Ateş oflayarak ve soylenerek müdürün arkasından gitti bende onun arkasından ilerledim. "Hmm bu okulu ve öğrencileri gözüm hiç tutmadı ama elim tuttu hağığhağığhağığ" "İç ses bi sktr git ben seni kovmadimmi lan niye geri gelip benim sinirimi ziplatiyosun ziktir git" "Tamam be hemen cirkeflsiyosun" "Bak hâlâ burda" "See you night beybi" "LAANN" "Bb". Huuu sonunda gitti. Derken müdürün odasının önüne geldik ve içeri girdik. Müdür "Gece senin sınıfın 11/F. Atesle aynı siniftasin" dedi. 'Ahh tanrım bu itle aynı siniftayim neden ben ya' dedim içimden o sırada " Bana it demeyi KES! Yoksa çok fena olur " dedi Ateş. "Ben az önce seslimi düşündüm" dedim. Ateş te "Hayır zihnini okudum" dedi. Bende "Ne sacmaliyosun ne alaka zihin okumak falan benle dalgami geciyosun" dedim ardından müdürün de Ateşin de yüzü gözü değişti böyle allaha emanet bişeyler oldu ikisininde gözleri kırmızı oldu ve dişleri uzadı sonrada aynı anda bana bakarak "ERKEK VAMPİR LISESINE HOŞGELDİN MAFYA KIZ"
Dediler sonra sesli birsekilde küfür edip yere düştüğümü hatırlıyorum sonrası karanlık.Evet arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
Bu arada hikayeye devam ediyimmi etmiyimmi bilemiyorum yorumlara yazarsaniz sevinirim. Yazariniz :)) :-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Vampir Lisesindeki Tek Mafya Kız
VampireKendinden emin sadist bir mafya kızın bir erkek lisesine gitmek istemesiyle başladı her şey....Ama mafya kızımızın hesaba katmadığı birşey vardı, okul sıradan bir erkek lisesi değildi. Bir "ERKEK VAMPİR LİSESİ" ydi......