Η αντιγραφή έχει φτάσει στο μεγαλείο της.
Δεν μας έφταναν οι αντιγραφές των βιβλίων της γυναίκας του Μπάμπη aka -little-devil .
ΤΏΡΑ ΑΝΤΙΓΡΆΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΊΔΙΟ.
ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΆΣΕΙ Η ΞΕΤΣΙΠΩΣΙΑ ΣΑΣ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΜΟΥΝΙΑ;
(ΟΚΕΥ ΑΥΤΟ ΉΤΑΝ ΆΚΥΡΟ ΑΠΛΆ ΔΕΝ ΕΊΧΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ)Οπως είδατε πολλοί το καμάρι μας ποσταρε αυτό λίγες ημέρες πριν:
Ναι όντως αποπειρανε να πνιγεί και θα το ξανά κάνει ...ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΊ ΚΟΥΡΆΣΤΗΚΕ ΝΑ ΒΛΈΠΕΙ ΞΕΤΣΊΠΩΤΕΣ ΣΑΎΡΕΣ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΉΡΑΝ ΤΗΝ ΆΔΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΎΡΓΗΣΑΝ ΠΡΟΦΊΛ ΚΑΙ ΒΓΉΚΑΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΤΛΠ.
ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΈΦΤΑΝΕ ΑΥΤΌ....
ΑΝΤΙΓΡΆΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΑΊΤΕΡΟ ΤΡΌΠΟ ΓΡΑΦΉΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΆΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΏΡΑ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ;
ΑΚΌΜΗ ΤΟ ΚΑΜΆΡΙ ΈΧΑΣΕ ΨΉΦΟΥΣ ΣΧΌΛΙΑ ΚΤΛΠ ...
ΚΑΙ ΜΆΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΎΜΟΡ ΤΟΥ...😱
ΑΠΟΦΆΣΙΣΕ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΊΨΕΙ ΤΟΎΤΗΝ ΤΗ ΜΆΤΑΙΑ ΖΩΉ ....
(ΒΑΣΙΚΆ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΊΨΕΙ ΓΙΑΤΊ ΠΛΈΟΝ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ ΈΧΕΙ ΦΤΆΣΕΙ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΏΡΗΤΟ)
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΈΨΕΙ ΔΡΙΜΎΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΦΆΕΙ Η ΜΑΡΜΑΓΚΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΕΊΞΕΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΜΠΑΜΠΙΤΣΟ-ΦΑΜΙΛΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ..
ΥΠΆΡΧΟΥΝ 2 ΤΡΟΠΟΙ
1. ΚΑΙ Ο ΠΟΙΟ ΑΠΛΟΣ
ΣΧΟΛΙΆΣΤΕ #WELOVEYOUDADDY ΣΤΟ ΠΙΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΠΟΥ ΈΚΑΝΕ ΤΏΡΑ..
"ΝΟΜΠΑΝΤΙ ΛΟΒΣ ΜΙ" (ΈΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΝΙΓΕΊ ΕΙΝΑ Ι ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΏΣΟΥΜΕ)
2. ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΈΝΑ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΜΕ ΤΊΤΛΟ #SAVEBABIS ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΊΤΕ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΉ ΓΝΏΜΗ ΣΑΣ ΓΙ'ΑΥΤΌ ΤΟ ΤΡΕΛΌ ΠΑΛΙΚΆΡΙ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΈΚΑΝΕ ΠΌΤΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΤΕ .
ΤΊΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΌ ΑΛΛΆ ΌΣΟΙ ΤΟ 2 ΚΆΝΟΥΝ ΘΑ ΚΕΡΔΊΣΟΥΝ ΠΡΟΜΟΤ ΑΠΌ ΜΈΝΑ ΓΙΑΤΊ ΛΟΓΩ ΠΑΤΡΌΤΗΤΑΣ ΕΊΜΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΜΟΥ.
#ΑΡΤΕΜΗΔΩΡΙΤΣΕΣ ΕΝΩΘΕΊΤΕ ΑΡΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
*Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΠΛΈΟΝ ΑΜΦΙΒΆΛΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΝΕΧΙΣΕΙ ΣΥΝΕΧΊΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΉ ΤΟΥ "ΜΠΑΜΠΗ" ΜΙΑ ΠΟΥ ΥΠΆΡΧΟΥΝ 512 ΦΕΙΚΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΊΔΙΟ ΠΛΈΟΝ . ΜΕ ΑΥΤΌ ΤΟΝ ΤΡΌΠΟ ΘΑ ΤΗΣ ΔΕΊΞΕΤΕ ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ Η ΑΝ ΔΕΝ ΘΈΛΕΤΕ. ΚΆΤΙ ΤΕΤΟΙΟ*
ΘΑ ΞΑΝΆ ΓΊΝΩ ΚΑΚΟΣ ΣΥΝΔΟΜΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΊΤΕ