Náhoda?

22 7 5
                                    

-Mell-
Ráno som vstala skôr ako Allyson. Zapla som mobil a išla na instagram. Strávila som na ňom asi hodinu. Allyson ešte stále spala. Nejak ju musím zobudiť.

Zbehla som dole do kuchyne. Z chladničky vytiahla šľahačku a zo skrinky papierový tanierik. Vrátila som sa do izby. Na tanierik som nastriekala šľahačku. Podišla som k All a zo slovami "Vstávaj ty krypel!„ som jej tanierik tresla o tvár.

"Meell! Ty si sa zbláznila?„rýchlo sa posadila.
"Nie... Ja som úlpne v poriadku.,,pousmiala som sa. "Máš niečo na tváry Allys... ,, ulázala som jej na tvár a začala som sa smiať.
"Haha, veľmi vtipné.„tvárila sa vážne.
"Ale no ták!!!,, zhodila som ju z postele a začali sme sa smiať.

-Allyson-
To by nebola Mell keby ma niako "špecialne" nezobudí.

Spravili sme si rannú hygienu. Zišli dole do kuchyne a pripravili si raňajky.

Dnes je nedeľa. Poledný deň prázdnin. Takže si ho ideme poriadne užiť.

Na pláne máme kupko, nakupovanie a potom vyberanie outfitu do školy. Zabite ma.

Obliekli sme sa do plaviek. Na bus sme dlho nečakali.

Na kúpalisku sme sa bláznili. Ako vždy. Mell mi vyskočila na chrbát a ja som skočila do bazéna. Obe sme sa vynorili spopod vody.

"Bože, najradšej by som ťa utopila.„ začala sa smiať.
"To nedáš.„ smiala som sa.
"Stavíš sa?„ kulišiacky sa usmiala.
"O čo?„
"Ak ťa potopím tak pôjdeš za tam tým chalanom a opýtaš sa či stebou nepôjde von. Okej?„ ukázala na chalana čo práve vošiel do bazéna.

Nie. To si snáď robíš srandu. Je to ten istý chalan, ako z Dreams. Dúfam že je toto len čistá náhoda. Toto nedopadne dobre. Zabiť ju mám teraz alebo až potom?

"Nie.„ vyhŕkla som.
"Prečo? Veď je zlatý.„ zasmiala sa.
"Mell!„zvážnela som.
"Čo je?„zastala.
"To je ten chalan z Dreams.„
"Tak padaj za ním!„ strčila do mňa. A ja som sa ponorila do vody.

Prečo on? A prečo je tu? To nestačilo keď som ho stretla v Dreams? Už len to bolo divné stretnutie.

"Nie, nejdem za ním!„vyliezla som z bazéna a išla do šatne na wc.

-Mell-
Aha dobre... Tak ona ma to nechá samu? Okej tak toto nemala.

Ten chalan nevyzerá zle. Je celkom zlatý.

Dobre, ona ma tu nechala a ja nemám čo robiť tak prečo nezajsť za tým chalanom?

"Ahoj.„priplávala som k nemu.
"Ahoj?„ skôr sa spýtal ako povedal.
"Ako sa máš?„ snažila som sa o konverzáciu.
"Ehm... Dobre? Ak smiem vedieť, poznáme sa?„
"Oh, prepáč ja som Mell.„podala som mu ruku. "Dúfam, že nevadí ,že som ťa vyrušila.„
"Nie, v pohode.„ pousmial sa.

-Allyson-
Chcela som sa vrátiť naspäť, no zbadala som ako sa Mell baví s tým chalanom no vlastne so Shawnom.

"Mell ideme domov!„ prišla som k nej.
" Prečo?„ nechápala.
"Nechcem tu už byť... prosím.„pozrela som sa na ňu psími očami.
Mell sa mi nakoniec podarilo prehovoriť.

Shawn sa pozeral akoby mi niečo chcel povedať no nestihol. S Mell sme už boli preč.

Celý deň ubehol ako voda. Užili sme si nakupovanie,  myslela som že si nič nekúpim no odchádzala som zo štyrmi taškami. Mell mi ešte pomohla vybrať si outfit. Dopadlo to celkom fajn. Nebol ani moc prečačkaný ale ani nudný.

Mell odišla a ja som si išla dať hneď vaňu. Napustila som si plnú vaňu horúcej vody,  samozrejme som nezabudla na penu a tou som teda nešetrila. Vyzliekla som sa a ľahla si do vane. Vždy sa v nej uvoľním a rozmýšľam. No a ako vždy tam strávim dve hodiny, dnešok nebol výnimkou.

Keď som si konečne ľahla do postele a konečne zobrala do rúk mobil, spadol mi na zem lístok so Shawnovim číslom. Zdvihla som ho a zadívala sa naň. Stále si neviem vysvetliť prečo mi dal jeho číslo a prečo sa mi vôbec prihovoril, práve mne.   Vyzeral tak milo no aj tajomne akoby bol nejaky agent v utajení. Stále rozmýšľam či mu mám zavolať, ale čo mám od neho čakať? Možno ma chce len chabo využiť. Veľmi ma to láka ale mám strach. No za pokus nič nedám. Vytočila som si jeho číslo. No nikto nedvíhal. Chcela som to zrušiť no z mobilu sa ozvalo"Prosím?„Hneď som si ho priložila k uchu.

"Haloo kto volá ?,,
"Allyson... ,, no bola som prekvapená pretože sa mi ozvala nejaká žena.
"Kto ste?,, nevedela som čo povedať.
"Ehmm, pordón tak to bude asi omyl. ,,
"A komu ste sa chceli dovolať? Možno vám môžem pomôcť. ,, žena znela celkom milo.
"Shawnovi ale prezvisko nepoznám. Viem len že sa nedávno prisťahoval do Londýna. ,,
"O aha, no tak to potom voláte správne, som jeho mama a teraz je v sprche tak mu môžem odkázať že ste volala a jeho prezvisko je Mendes.,,
" Ďakujem. ,, a zložila.

No dobre takže Shawn Mendes. Celé sa mi to zdalo nejaké divné. Zatím čo som čakala kým zavolá, som si zapla hudbu. Milujem hudbu viem sa pri nej dokonalo uvoľniť a myslieť len na text piesne, nič iné nevmímam . Trvalo to už dlhšie a stále nevolal. No dalo sa to čakať. Už som to dlhšie nevydržala a zaspala som.





Ahojte !😄

Po dlhšom čase druhá kapitola. Pokúsim sa vydávať kapitoly častejšie.

Dúfam že sa vám bude tento príbeh páčiť.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

London StreetWhere stories live. Discover now