Początki zazwyczaj są najtrudniejsze lecz nie w tym przypadku. W tym przypadku na początku jest najłatwiej.
Pozwólcie że przedstawię wam to na przykładzie.
Poznajecie się. W przykładzie, który chcę wam przedstawić historia zaczyna się na pewnym czacie. Spotykają się dwie wcześniej zupełnie sobie nie znane osoby i zaczynają zwykłą rozmowę.
***
Asia to dziewczyna z problemami ma 16 lat mieszka z rodzicami w małej miejscowości więc nie ma zbyt wielu znajomych. Marzy aby być szczęśliwą.
Pewnego dnia z nudów Asia postanowiła wejść na czat. Po kilku minutach przeglądania strony odezwał się do niej Tomek.
- hej
- hej co tam?
***
I właśnie od takiego zwykłego "hej" często zaczyna się najlepsza historia w naszym życiu.
***
Już po chwili Asia wiedziała że Tomek to ciekawa osoba warta uwagi. Stwierdziła więc, że opowie mu trochę o sobie.
Po kilku godzinach pisania Asia czuła, że Tomek mógłby zostać jej przyjacielem. Rozmawiali do późnej nocy o swoich ulubionych rzeczach, o problemach, hobby, muzyce. Wymienili się nawet zdjęciami i oboje przypadli sobie do gustu.
***
To właśnie w tym momencie zazwyczaj zaczynamy ufać drugiej osobie, czuć radość z tego że tak dobrze się dogadujemy, lubimy podobne rzeczy lub mamy podobne poczucie humoru. Zaprzyjaźniamy się i mamy ochotę pisać z tą osobą dalej.
Widzicie? Na razie jest prosto, nie ma nic skomplikowanego. Jeśli chcecie poznać kolejny poziom trudności czytajcie dalej. Powiem wam tylko że im dalej tym trudniej dla naszych bohaterów.
CZYTASZ
Związek na odległość
Teen FictionZwiązek na odległość jest dość trudny. Chcecie dowiedzieć się jak to wygląda? Czytajcie