Zakochujecie się w sobie, w swoim dotyku, zapachu, uśmiechu. I to jest super. Po pierwszym spotkaniu czujesz się cudownie, masz energię do życia i radość w oczach. Problem pojawia się kiedy mamy zobowiązania np. Szkołę lub pracę i nie możemy spotykać się częściej niż w weekendy i święta.
**
Asia z dnia na dzień coraz bardziej tęsknila za swoim ukochanym. Już nie wystarczyły jej rozmowy na Skype, bo chciała poczuć jego bliskość, jego zapach. To coraz bardziej ją zasmucalo, mogła tylko patrzeć na swojego ukochanego i słuchać jego głosu.
**
To jest najgorsze, brak bliskości, której każdy z nas potrzebuje. Skype to dobre rozwiązanie bo przynajmniej się widzimy. Ale co gdy jedno z nas pracuje do późna? Wtedy drugie siedzi w domu i mysli o nas, ponieważ nie może nas zobaczyć, ani porozmawiać.
Niestety takie związki to sztuka czekania. W pewnym sensie przez jakiś czas takiego związku żyjemy w samotności do tego też trzeba się przyzwyczaić.
Dzielące zakochane osoby kilometry powodują również, że bardziej się o siebie martwią. Gdy jedno z nas nie odbiera telefonu, drugie zastanawia się czy coś się stało i zaczyna się martwić a potem często okazuje się, że ten ktoś po prostu nie mógł odebrać. Jest to stresujące.
To nie tak, że taki związek ma same wady. Gdy w końcu się spotkamy, to nie ma czasu na kłótnie, chcemy jak najlepiej spędzić ten czas razem.
CZYTASZ
Związek na odległość
Teen FictionZwiązek na odległość jest dość trudny. Chcecie dowiedzieć się jak to wygląda? Czytajcie