Iubirea doare... Foarte tare.
Voiam sa ma descarc undeva. Aici este locul potrivit.
Imi e tare dor de el.. Plang in fiecare zi si incerc sa il fac fericit doar ca sa nu planga si el... E greu.. E greu sa vezi persoana iubita ca plange si tanjeste dupa tine din cauza unor parinti...
Parintii nu ne inteleg.. Cel putin parintii mei..
Unii nu cred ca dragostea exista, dar dragostea e pentru toata lumea.. Asta daca incercam si cautam foarte bine.. Eu am avut norocul de a-l intalni.. Nu am cautat.. Ne-am intalnit pur si simplu.
Habar nu am de ce avem ghinionul asta.. E foarte dureros.Simt ca mi se rupe inima cand stiu ca plange.. Imi doresc ca totul sa fie bine.. Dar de fiecare data cand imi doresc asta, iese si mai rau...
De ce trebuie sa suferim atat de mult chiar noi? Nu fumam, nu bem alcool, nu facem rau nimanui.. Nu ma bate, nu il bat, nu ma cearta, nu il cert.. De ce trebuie sa fim despartiti? Unele cupluri se omoara, se cert, se bat si stau nedespartiti... Dar noi?... Noi de ce nu?
Planul nostru era sa stam la mama lui.. Sa ma transfer la un alt liceu si sa ne continuam amandoi studiile, iar dupa sa isi ia un job si sa ne mutam iar dupa sa fac o facultate si el sa-si ia un job.. Ar fi fost o viata frumoasa... Dar parintii astia.. Mama cred ca ascunde ceva. Vrea neaparat sa stau langa ea. Dar de ce? Habar nu am.. Baga mereu faza cu scoala.. Ca trebuie sa fiu acolo nonstop si sa nu plec de acasa.. Nu spunea de proasta. Sigur ascunde ceva. Ori e prea nebuna dupa mine. E prea exigenta e prea.. Enervanta.. O fi mama dar totusi.