Este nascuta pe 1 februarie
Este un model american , si un model VS
Are 26 de ani .
Inaltime : 1.75
Culoarea parului : brunet
Culoarea ochiilor : caprui
S-a nascut in California , Huntington Beach .
A facut gimnastica 10 ani si a avansat in volei si softball inainte de a deveni model la 15 ani .
A fost descoperita la una dintre sedintele mamei sale .
Jasmin a fost inspirata de Tyra Banks .
Ea se afla intr-o relatie cu Juan David Borrero , meneger la SNAPCHAT .
Este de origine africana , britanica si americana .
VOGUE a numit-o una dintre cele 10 fețe noi din toamna/iarna 2012 .
A aparut in editorialele pentru limba italiana , franceza , germana , spaniola si engleza americana , VOGUE , HARPER
BAZAAR , NUMÉRO , W , si V .învelitoarea ei includ : Elle Franța februarie 2013, Vogue (revista) Espana martie 2016 , alături de colegii ei Ingerii Victoria Secret, Harper Bazaar din Vietnam iulie 2016 , împreună cu Elsa Hosk și Martha Hunt , revista Maxim februarie 2017, și , de asemenea , Elle USA 2017.
A umblat pe piste pentru Calvin Klwin , Burberry , Salvatore Ferragamo , Carolina Herrera , Moschino , Ralph Lauren , DKNY , Shiatzy Chen , Herve Leger , Ermanno Scervino , Giorgio Armani , Philipp Plein , Missoni , Jason Wu , Alberta Ferretti , Emilio Pucci , Balmain , Marc Jacobs , Oscarul de la Renta , Giambattista Valli , Vera Wang , Calvin Klein , Tom Ford , Yves Saint Laurent , Trussardi , Marchesa , Tory Burch , Dolce & Gabbana , Stella McCartney , Paco Rabanne , Helmut Lang , Louis Vuitton , DSquared2 , Tommy Hilfiger Tom Ford , Prada , Jill Stuart , rag + os , Miu Miu și Versace .
A apărut în campaniile publicitare pentru Jimmy Choo , Calvin Klein , Lancôme , DKNY , Ralph Lauren , Kate Spade , Gap , Ugg și Victoria's Secret .
Tookes a fost selectată pentru a purta spectacolul de modă Victoria's Secret Fantasty Bra (în valoare de 3 milioane de dolari în 2016) la emisiunea 2016 , care a avut loc la Paris, Franța
Tookes și-a făcut debutul la numărul 16 pe lista "Cel mai mare model de plăți din lume " din Forbes în 2016, cu un câștig estimat de 4 milioane de dolari.
CITEȘTI
Victoria's Secret FACTS
Random☆ Aici veți găsi toate informațiile despre modelele Victoria's Angel Secret ☆