Lelle:Sziasztok megint én vagyok az Lelle. Tudom, hogy most majd mindenki arra számít, hogy szeretett írónőnk is felbukkan, de attól tartok ez pillanatnyilag nem igen lehetséges. Ugyanis egy szörnyű véletlen folytán, a mi Írónk beleszaladt a konyhában lévő serpenyőbe, khm.. így egy kicsike agyrázkódást kapott. És mivel nincs olyan állapotban, hogy a gép közelébe jöjjön és elmesélje nektek a történetet, így most csak én foglak titeket elszórakoztatni. És mivel én a múltkor már bemutatkoztam nektek úgy döntöttem, hogy néhány érdekes tényt osztok meg veletek kedves Írónkról.
1. Imád olvasni és írni, de nagyon feszélyezett saját írásaival kapcsolatban.
2 . Az Írónk is ugyanolyan kitalált személy a történetben mint én, csak én egy kicsit többet kapok Teremtőnk (Fairies) személyiségéből.
3. Írónőnk neve: Takács Csilla és igen jól gondoljátok ő az én drága húgocskám.
4. Irtózik a pókoktól és az összes picike fényre jövő bogártól.
5. A könyvben találkozunk vele, de van egy srác aki tetszik neki.
6. Imádja a Nutellát.
7. Ha elvennéd tőle a telefont és a kezébe nyomnál egy labdát és egy botot órákon át ellene.
8. Néha még most is szokott Barbit nézni. (hú hogy engem, hogy ki fog nyírni ezért)
9. 15 éves
10. Nagyon durva a párbeszédekre való képzelőereje.
10+1.Álltalába komoly személyiség, de ha jól érzi magát egy közegben teljesen meghülyül.
Na bogárkáim, ennyi lett volna mára és amint felépült Írónőnk jövünk egy újabb veszekedős résszel. Puszi nyuszi mindenkinek.😙😙
És eközben Lelle szobájában:
Író: Lelle! Te pszichopata állat, engedj ki a szobából! *rángatja a kötelet amivel Lelle a székhez kötözte* Lelle! Ez nem vicces! A rohadt életbe is, ki kel mennem a vécére! Engedj ki! Lelle!
Utószó:
Lelle: Szegénykém nagyon beteg. *vág teljesen meggyőző sajnálkozó fejet*
YOU ARE READING
Segítség, író lettem!
HumorHelló ez egy furi,ilyen dráma szerűség, ahol igazán a párbeszéd lesz a lényeg. Akit érdekel kukkantson bele.