Na wstępie chcę podziękować wszystkim, którzy podesłali okładki <3 Wszystkie bardzo mi się podobały i po prostu były niesamowite *-*
Nie przedłużając:
Zasady:
~ Zapisujecie maksymalnie trzy postacie ( dwóch Transformerów i jednego człowieka, lub na odwrót [ człowiek nie obowiązkowy, ale mile widziany ] )
~ Nie obchodzi mnie w ilu komentarzach się rozpiszesz ( możesz to nawet zrobić w dziesięciu komach ). Dla mnie liczy się wypełniony formularz.
~ Jeśli chcecie jakieś wątki miłosne, to załatwiajcie to między innymi zapisującymi się/zapisanymi ( później będzie rozdział z relacjami, gdzie w komentarzu [ chyba, że wolisz na priv ], napiszesz mi Przyjaciół, Wrogów i ewentualnie Miłość. [Ewentualnie zapisujecie tą postać sami ]
~ Ci, którzy nie są przypisani do Przyjaciół, Wrogów czy Miłości są zwykłymi znajomymi/osobami, które chcesz unikać.
~ Przyjaźń/Miłość między szkolna ( Autobot-Decepticon, Predacon-Dinobot [ lub inne mieszanki ], mogą się zdarzyć jednak nie są wskazane )
~ Czasami twoja postać będzie stawać przed wyborem! Będę do ciebie pisać, a ty będziesz miał/a trzy-cztery dni na odpisanie. Chyba, że wcześniej dasz mi znać, że wtedy i wtedy, nie będziesz w stanie mi odpisać.
~ Jeśli nie spełnisz warunków wyżej, twoja postać zwyczajnie umrze/zgaśnie.
~ Staraj się schludnie napisać formularz.
~ Przygotuj się na to, że twoja postać może zginąć w czasie opowiadania ( dam ci oczywiście, znać ).
~ Nie zaklepujemy miejsc! Chyba, że jesteś w szpitalu czy coś.
~ Tutaj nie możesz zapisać Prime'a.... tutaj twoja postać może się nim stać! Niezależnie od tego w jakiej frakcji/szkole się znajduje.
~ Gdy chcesz zapisać dwa boty MUSI być to mech i femme.
~ Jeśli będzie np. za dużo Decepticonów, będę prosić o zmianę frakcji.
~ Jak mi się coś przypomni to napiszę do ciebie na priv ( wtedy ty mi też napiszesz na priv ).
~ Możesz podawać linki.
~ Nie musisz być Autobotem, żeby być dobry. Tak samo w drugą stronę.
Formularz dla Transformera:
1. Imię ( jako Transformer ), imię i nazwisko ( jako człowiek, jeśli posiada Holoformę )
2. Płeć
3. Czy posiada Holofomę?
4. Wiek ( jeśli ma Holoformę to, jej wiek również )
5. Wygląd ( jeśli posiada Holorofmę, również poproszę o wygląd )
6. Charakter ( uwzględnij wady oraz zalety! )
7. Lęki
8. Przyjaciele, Wrogowie i Miłość
9. Rodzina
10. Kawałek historii
11. Frakcja/Szkoła
12. Specjalizacja ( medyk, zwiadowca, wojownik itp. )
13. Jak się uczy?
14. Czy słucha rozkazów?
15. Broń ( jako Transformer )
16. Inne
17. Nastawienie do ludzi
18. Alt-mode
19. Nastawienie do Galloway'a. Eps'a, Lennox'a i generała.
Akademia jest na Ziemi w rozbudowanej bazie NEST. Szkoła Dinobotów i Autobotów rywalizuje ze Szkołą Decepticonów i Predaconów. O tym wszystkim wiedzą tylko żołnierze NEST i rząd Stanów Zjednoczonych.
To chyba wszystko, więc zapisujcie się! :D
CZYTASZ
Akademia Transformers /Zapisy Otwarte/
FanfictionNie ma co opisywać! Jeśli zacznę pisać, nadal możesz się zapisać! Dopiero, gdy z tytułu zniknie /Zapisy Otwarte/, będzie koniec zapisów! Nie trać czasu i zapisz swojego Transformera! Okładka by: @psonia2003