Wattpad'in Gizli Cevherleri

93 15 9
                                    

Merhaba! Ben yeni manşet yazarlarınızdan MerveYa9murYesil

 Bu yazımda; yayınevlerinin gün geçtikçe kitapların konularıdan çok okunma sayısına, okuyucu kitlesine önem vermesinden bahsedeceğim.

Bildiğiniz üzere Wattpad platformundan bir çok kitap basıldı ve basılmaya da devam ediyor. Bu da Wattpad'in giderek yaygınlaşan bir platform olduğunu gözler önüne seriyor.

Yayınevleri bunu fırsat bilerek Wattpad'den şectikleri kitapları basmaya başladılar. Başlarda hem farklı içeriğe hem de okunma sayısı yüksek kitaplar bastılar fakat gün geçtikçe kurguyu pek de önemsememeye başladılar.

Tabii ki bunu her yayınevi açısından söylemiyorum. Başından beri çizgisini bozmayan yayınevleri de var elbette.

Bu kurguya önem vermeme hususu artık kabak tadı vermeye başladı. Gerçek anlamda kitap olmayı hak eden fakat keşfedilmemiş binlerce kitap var. Onlara şans vermek yerine " Alışılagelmiş Wattpad kitabı" olarak nitelendirebileceğimiz kitapların basılması ne kadar doğru?

Aranızda " Yayınevleri de kendi kazancını düşünüyor, onları bu kadar suçlamak doğru mu?" diyenler olacaktır. Evet, illa ki kendi kazançlarını düşünecekler ama bu adar kazanç odaklı olmaları gerekmez. İnsanın yükselebilmek için arada risk alması gerekir.

Diyeceğim şu ki;
Sevgili yayınevleri, keşfedilmemiş ama sıradışı kurgulara sahip binlerce wattpad kitabı var. Onlara bir şans verin. Şans vermek size bir şey kaybettirmez.
                                              Milena

ÜRS - Manşet DergisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin