Ne-am murdarit de romana

25 1 0
                                    

Pentru ca ne era sila de viata, am trimis-o pe Fran sa deschida ca oricum nu face prea multe.
*whispers from Fran* hapciupaliticele pulii...
     Fran deschide usa. Era un baiat.
Alexa: CINE E, FA?
Fran: NIMENI... si inchide usa baiatului.
Alexa se duce sa verifice... OOO STEF AI REUSIT SA IESI DIN CANALE SI SA NE VIZITEZI?
*Fran in gandul ei* Alexa a facut lista cu invitatii... paduchioasa dracu...
Baiatul aka Stef: Da...salut ......fran curva nenorocita......
Fran: Cine e mă curva nenorocita?
S: Cine altcineva.. 
Deea: ADUC EU POPCORNUL
Stef: Aduci o pula in dinti
Deea: ...Alexa tine mi ochelarii 3D pe care nu stiu de ce ii port
Alexa: Deni tine mi ochelarii....Te ai luat de Fran si Deea... CHIDORI.
Deea: Pai mai baietas, unu la mana tu sa nu iti permiti sa ne oferi tu titulatura pe care o merita alte persoane si doi la mana sterge-ti botul ca ti-a iesit slobozul afara din gat , scarba nenorocita  ce esti, cancer umblator.
Fran: Da, cum a zis ea, mortule.
Stef: Curvele dracu... toate sunteti lafel...
    Intre timp, Regi primea invitati si in scurt timp casa s-a umplut. Toti se holbau la gazde si la tipul acela cu care se certau.
Alexa: Aaa, n-am auzit ultima replica, Stef repetaa!!
Stef: Trebuie sa si scriu?
    Stef ia o foaie gasita pe acolo si scrie pe ea mare "TOATE CURVELE SUNT LAFEL"
Alexa: Um.. nu era "la fel"?
Stef: Nu idioato. E "lafel", cuvant  format prin compunere prin alaturare cu sudare l-ai invatat in clasa a2a.
Alexa: Dar.. credeam ca..
    Deea cauta pe google si ii arata analfabetului adevarul... Poftim
Stef: Alta copila care crede ca tot ce scrie pe internet e adevarat
Fran: Gata, mi-a ajuns.
    Ajutata de Pavel si Deea, Fran reuseste sa-l arunce pe Stef peste gard, in curte la tipul aratos.
Regi: Ma bucur ca am venit aici=))
Alexa: Eh, am scapat de o povara... Cearta asta mi-a facut sete. DEEA UNDE-I BERICAAA?-?

Fifty Shades Of DanelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum