Всім привіт) Моє ім'я Катрін. Мені всього лиш 15..так, так, я ще дуже маленька, але вирішила розповісти свою історію життя.
Живу я, у доволі великому містечку, під назвою Бостон. Навчаюся у дуже великій і в одній з найпопулярніших шкіл нашого міста. Перейшла в 10 клас. У школі я одна з найпопулярніших осіб які там навчаються. Я, моя найкраща подруга Соната, та ще декілька дівчат та хлопців.
Як і у більшості людей, у мене є моя улюблена сім'я, яка складається з 5 осіб. Мама, тато, молодша сестра, я, а також з нами живе наша найулюбленіша бабуся)❤ Трішки про сім'ю..
Мою мамусю звати Вірана..але всі її чомусь називають Вірана Карпівна..так, так, дуже незвичне ім'я для моєї мами, та мого покійного, але найулюбленішого дідуся..Хоча мамі лише 30. Працює вона директором знаменитої туристичної фірми, і дома вона буває дуже рідко, тому що любить подорожувати разом з іншими і незнайомими людьми, а також інколи бере з собою сестру.
Мого татуся звати Леонтій. Йому трішкі більше, ніж мамі, але він також іще молодий. Працює тато навіть не за кордоном, а аж на іншому материку. Антарктида. Він дослідник та науковець і працює в Антарктиді, на материку холоду та морозу, в науковій станції..не пам'ятаю назви тому не скажу. Як ви вже зрозуміли, дома завжди тільки я, бабуся і сестра.
Бабуся- це свята людина. Якби не вона, моє життя не було б таким веселим та сповненим радісних днів та моментів. Звати її Ольга, так як родом вона з України. Їй 49 і я її дуже люблю.
І залишається моя сестра. Вона молодша за мене лише на рік. Зараз їй 13років, а через тиждень вже 14. Навчається сестричка в моїй школі і так як вона моя сестра, Аделію також вважають дуже знаменитою особиною школи. Доречі, звати її Аделіна, але я так її не називаю. Найчастіше це Аделія та Аді. Ну і вроді би все.
Якщо щось забула розповім пізніше. Дозавтра.😘
______________________________
Люблю і цілую ваша Vikylinka♡ не забувайте ставити ☆.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Фантастичний світ
FantasyПривіт! Мене звати Катрін, ви напевно думаєте ,,скільки ж їй років"..а мені всього 15. Незабаром, ви дізнаєтеся мене трішечки краще). Ця невеличка історія взята з мого особистого щоденника, Щоденника Катрін. Ну що ж починаємо)❤