Нове знайомство

54 4 0
                                    

..ми пішли вперед, і це виявилося щось незрозуміле, дуже схоже на ельфа. Так, так, саме на ельфа. Я дуже злякалася, а ось Соната сміло рушила вперед. Через 10 секунд вона зникла, і я злякалася ще більше..і за себе,і за Сонату і тому рушила вперед. Їх ніде не було. Можливо це розіграш? Мені стало дуже страшно. Але через секунду я злякалася набагато більше. За будинком був справжнісенькій ельф котрий тримав за руку Сонату. Ну знаєте, як в фільмові Гаррі Поттер..ельф Доббі, ось це було майже те саме, тільки ельф був більшим на зріст та більшим в об'ємі..
Після побаченого я втратила свідомість. Коли прийшла до тями, то замітила біля себе Сонату і того самого ельфа...Та на цей раз я перенесла побачене набагато краще, ніж минулий.
-Соната, де я?? Де ми??
-Я, я незнаю..
-Хто ти?? Що ти з нами зробив?? Де ми є??
-Я Ерні, ельф Ерні.
-Ельфів не існує!! Це все вигадка.
-В світі людей, можливо і не існує, а ось в моєму світі можливо все..
Я вже була на межі..ще трохи і я почну кричати. Де ми опинилися з Сонатою нерозумів ніхто з нас. Подруга тримала мою руку і я вже заспокоїлася.
-В твоєму світі?? Який ще твій світ?!
-Катрін, заспокойся будь ласка. Все добре, я зараз все розповім.
-Звідки ти знаєш моє ім'я??
-Я зараз все розповім. Люди думають, що існує лише один світ, Світ Людей. Але це не так. Окрім вашого світу існує також і мій світ. Світ чарів та магії, ельфів та фей, монстрів, вампірів і т.д.
-Я тобі не вірю!!
-Але чому?? Це все правда.
-Доведи нам, Ерні..!
Схоже Соната вже також не витримувала і не хотіла в це все вірити.
-Ну що ж. Якщо ви так просите, то ходімо за мною.
Не стоячи ні секунди, ми зразу побігли за Ерні.
Коли ми вийшли з приміщення, наші роти відкрилися і ми впали в ступор. По вулиці бігали не звичайні люди. Хоча бігом це назвати важко, так як вони літали по небу..літали самостійно і за допомогою мітел. Магазини також були дуже дивні, інтер'єр вулиці не звичайний, але красивий.
-Ерні, що це?? Де ми?? Я хочу додому!!- не витримала більше я.
-Зараз це не можливо. Тому що тобі і твоїй подрузі потрібно дещо дізнатися.
-І що ж дізнатися потрібно нам з Катрін??
-Ходімо за мною.
Ми зайшли в приміщення з якого вийшли на вулицю. Довгі коридори, красиві картини, якими по завішували стіни, коврик сріблястого кольору, а потолок був зі справжніми зірками. Дуже красиве і заворожуюче приміщення. Ерні відчиняє двері, і ми бачимо перед собою хлопця. Він був красивий, чудова фігура, волосся каштанового кольору та бездонні карі очі, в які так і хочеться дивитися. Схоже він мені сподобався..
-Нарешті ти привів їх, Ерні.
-Так пане.
-Дякую тобі. А поки можеш вийти прогулятися та відпочити.
Ерні покірно вийшов з кімнати.
-Ви напевно незнаєте мого імені. Мене звати Ред.
-Соната, а це моя краща подруга Катрін.
-Дякую, та я знаю ваші імена.
-Що ви від нас хочете??
-Нічого, просто ви повинні дещо знати про себе.. Ви не прості 15-ти річні дівчата. Соната- ти фея, твоя бабуся була нею і передала свої можливості тобі.
А ти Катрін- чаклунка, так як твій дідусь був чарівником. Ви мали про це дізнатися до 16-ти років. Через 10 секунд ви повернетеся додому, і маєте обдумати те що сьогодні сталося до наступного понеділка.
-До понеділка?? Це все розі.....
Та Катрін де договорила, так як через 5секунд була біля власного будинку.
-Катрін, шо з нами сталося??
-Я незнаю і не розумію, але ми вияснимо що це за Ерні та Ред.
-Згідна, але давай вже завтра, а сьогодні будемо святкувати.
****************************

Фантастичний світWhere stories live. Discover now