1(p 2)

338 11 17
                                    

Are un corp de invidiat. Bănuiesc că toate fetele și-ar dori corpul ei.

Pov's Luna:

Bună, sunt Luna am 19 ani și vin din Mexic. De când m-am mutat aici, am observat că un băiat stă cu ochii pe mine.

E atăt de drăguțțț.........Luna, ce ai spus *facepalm mintal*
Ai spus că e drăguț......atâta tot. Nu înțeleg de ce faci așa mare tam-tam.
Tu cine mai ești ?
Cel mai mare, mai grandios lucru.....conștiința ta😒

Am înnebunit....vorbesc cu conștiința mea, dar chiar are dreptate, e super-mega-drăguț.

Mă duc la piscina de pe acoperiș, dar acolo mă întâlnesc cu super bunăciunea asta de băiat.

Încep să mă dau cu protecție solară. El vede că nu pot să mă dau pe spate și vine repede să mă ajute.

-Hei ai nevoie de ajutor?

-Da, dar înainte de a face asta îmi poți spune cum te cheamă?

-Matteo, pe tine?

-Luna.

După ce îi dau protecția solară, el începe să mă dea cu protecție. Are niște mâini atât de fine.

-Gata.

-Stai să îți dau și răsplata. Spun întorcândumă spre el sărutândul dulce,cu poftă și delicat. El îmi răspunde la sărut apoi mă ia în stil mireasă ș mă duce în apartamentul lui.

Acolo mă trântește pe pat cu sălbaticiune și se pune peste mine. Îmi lasă saruturi umede pe tot corpul. El îmi da costumul de baie jos și eu îi dau slipul jos, rămânând complet goi. (Nu mai continui pt că știți voi ce se întâmpla)

Sub stele  |LutteoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum