#24

114 26 2
                                    

1. Ten WTF moment, keď niekto povie, že má Bax clickbait videá... 😒 (Ľudia asi nevedia, čo to znamená clickbait.)

2. Ten pocit, keď sa druhýkrát zamiluješ do Baxtrixa. ღ (Pri jeho videu: Úprimný ask - jsem sellout?)

3. Trošku nepríjemne ti stislo srdce pri počutí informácie, že by možno Bax išiel na istý čas bývať do Ameriky, tak ako Kovy a Martin. (Tiež to spomenul v tom videu.)


Čo sa týka bodu dva, vždy som si uvedomovala, že je tu Baxtrix aj Štěpán... ale to video mi o čosi viac otvorilo oči (a aj srdce). Zrazu tak nejak viac vnímam že je tu Štěpán a ja neviem čo viac dodať. To bolo tak krásne video. 💙 Vôbec som nečakala takú dávku úprimnosti - šokovalo ma to (v dobrom slova zmysle). Už som si to video prehrala asi 4, 5 krát. Síce ma mrzí, že sa znovu musel vyjadrovať k označeniu sellout, k LOLku a Twitchu, (a tým pádom sa nedostalo na zaujímavejšie otázky) ale malo to tak byť. Cítila som, ako sa vďaka jeho otvorenosti s ktorou pristupoval k odpovediam, naozaj rozpustil taký ten ťažký opar hejtu, ktorí okolo neho vytvorili nevyspelí fanúšikovia. Zrazu energia bola ľahšia a aj mne bolo ľahšie na duši. Neviem či to presne takto vnímal aj niekto iný. Zostala som naozaj užasnutá z toho videa, a tentoraz som sa kvázi zamilovala do Štěpána. Vždy som vedela, že je to skvelý a výnimočný človek, ale toto mi príjemne vyrazilo dych. 

BAXTRIX ARMYWhere stories live. Discover now