Capitolul 3

55 7 6
                                    

A trecut o sãptãmânã de când m-am mutat în New York , şi chiar am început sã mã acomodesc , cu Justin nu sa schimbat nimic mereu încearcã sã faca ceva când mã vede , chiar ieri a intrat peste mine în vestiar norocul meu era cã am fost îmbrãcatã , din pãcate mama va pleca timp de o sãptãmânã într-o delegaţie şi eu voi rãmâne singurã.

- Jasmine vino aici! Zice mama.

-Da mama , sa întâmplat ceva.

-Nu scumpo , doar cã eu trebuie sã plec  altfel voi pierde avionul.

-Ok mama drum bun , îmi va fii dor de tine.

-Şi mie scumpo dar va trece , repede sãptãmâna asta , acum o sã plec ok.

-Ok mama , te iubesc.

-Şi eu te iubesc scumpo sã mã suni dacã ai nevoie de ceva.

-Da mama.

Se pare cã am rãmas singura , oare ce sã fac , oo da o voi suna pe Maria.

-Alo Maria sunt eu Jasmine.

- Hei bunã Jasmine , sa întâmplat ceva

-Nu doar cã mã gândeam dacã vrei sã vii pe la mine.

-Sigur acum vin.

-Ok

Se pare cã bate cineva la usã wow fata asta chiar este rapidă.

Când să deschid usa am o surpriză oo nu.

- Justin! Rămân cu gura deschisa.

-Înghite guriţa babe , că poate intră musca.

-Ce cauţi tu aici.

-Pai am , venit să vad ce face iubita mea  , mai ales că esti singură m-am gândit să îţi ţin de urât.

-Te-ai gândit prost ia stai de unde sti tu că , eu sunt singură.

-Păi vezi tu , babe tatal meu lucrează cu mama ta şi sunt amândoi plecaţi în delegaţie , nu-i asa că-i minunat.

-Poate pentru tine da ,dar pentru mine nu.

- Ohh haide babe nu-ma fii o căţea şi invitămă înăuntru.

-Cum îndrăznesti , să mă numesti asa iesi afară acum.

-Şi dacă nu vreau ce o să faci! Zice Justin care mă apucă de tale şi mă trage spre el , buzele lui fiind foarte aproape de ale mele.

-Dămi drumul , te rog.

-Nu! Zice Justin şi imediat buzele lui le ating pe ale mele.

Doamne ce este cu mine de ce nu fac nimic , de ce nu îl opresc .

Când văd că nu este bine ce fac îl împing pe Justin , şi încep să plăng

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Când văd că nu este bine ce fac îl împing pe Justin , şi încep să plăng.

-ohh , haide babe de ce plângi! Zice Justin rânjind la mine.

-Cum adică de ce , plâng tocmai mai sărutat idiotule! Zic eu cu lacrimi în ochi.

-Pe bune tot eu sunt idiot , dacă stau să mă gândesc tu mi-ai răspuns  la sărut babe.

-A fost o greseala Justin , şi te rog să pleci.

-Sti ceva Jasmine eu nu înţeleg de ce nu recunosti că şi tu mă placi.

-Nu te plac înţelege odata , plecă te urăsc asa de mult! Lacrimile făcândusi din nou apariţia.

-Ok plec , dar nu va rămâne asa , tu vei fii a mea.

Îmi urăsc viaţa cum să-l las să mă sărute ce a fost în capul meu .

-Jasmine am ajuns!

-Maria! Zic eu plângând.

-Ce sa înâmplat scumpo ,de ce plângi.

-Justin! Zic şi plângând şi mai tare

-Ce a făcut idiotul ala de data asta.

-Ma sărutat! Plângând şi mai tare.

-Poftim cea făcut! Mă duc peste el.

-Nu stai Maria nu te duce.

- De ce!

-Pentru că eu la-m

-Tu ce Jasmine spune o data mă speri.

-Eu ia-m răspuns la sărut Maria , nustiu de ce am făcut asta doar că nu mă puteam opri! Zic eu plângând şi mai tare.

-off Jasmine! E posibil ca tu să simţi ceva pentru , Justin.

-Nu nuuu! Nu are cum eu îl urăsc dar nustiu dece când îl vad tremur

-Păi Jasmine eu cred că tu ai sentimente pentru Justin.

-Nu mai stiu Maria dar sărutul de astăzi a fost asa minunat zici că eram în cel mai frumos vis din lume buzele lui erau asa moi.

-Maria chiar crezi că este posibil să simt ceva , pentru Justin.

-Nustiu Jasmine doar , inima ta stie.

     Din Perspectiva Lui Justin

Doamne nu pot să cred eu am sărutato pe Jasmine buzele ei moi si pufoase numai când mă gândesc mă ia cu tremurat , totusi nu înţeleg de ce a reacţionat asa , adica se vede că ia plăcut sărutul altfel nu îmi răspundea , nu am mai simţit niciodata asa  ceva până acum fata asta are ceva special ceva care va fii al meu e posibil să mă fii îndrăgostit de Jasmine nu , are cum eu nustiu ce este aia iubirea , dar ea are ceva care mă atrage un lucru stiu Jasmine Villegas mia pus capac şi nu mă las până nu va fii a mea , deja am un plan.

       Din Perspectiva lui Jasmine

A trecut doua zile de la sarutul dintre mine şi Justin când , mă gândesc ce am făcut , dar totusi sărută asa de bine , deja mor de frig sunt pe drum venind de sala de dans ceasul este 11:30 noaptea şi eu umblu pe drum  gândurile mele sunt oprite de niste fluerături.

-Ce caută o păpusă asa frumoasa , la ora asta pe aici.

-Amm păi eu

-Ce zici nu vii cu noi! Zice tipul din gască

-Ce nu lasămă! Încep aă fug dar din păcate ei sunt mai rapizi.

-Hmm se pare , că esti o fetiţă rea iar noi , o să te pedepsim.

-Nu te rog lasămă! Zic eu cănd văd că mă trage după un colţ şi se pun pe mine.

-Stai cuminte păpusă altfel te vom viola până vei muri.

-Nu te rog lasămă! Si atunci îmi rupe cămasa.

Infinity LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum