Capitolul 1
Prolog
Mileniul 3.Dupa un razboi nuclear devastator singurii supravietuitori au fost locuitorii din navele spatiale care au fost trimise de urgenta in spatiu,in oribita Pamantului.Statiile spaţiale s-au unit pentru a forma o statie masiva numitā ,,Şoimul Mileniului".Resursele sunt limitate scazand pe an ce trece,sacrificand cate un om din cauza lipsei de oxigen.100 de tineri sunt trimisi de urgenta pe Pamant sa vada daca este locuibil si daca exista o speranta la viata.Dar ce se intampla cand ei descopera ca Pamantul nu este asa cum credeau ei?
,,-Simt soarele pe fata mea,vad copaci in jurul meu.Simt parfumul florilor in fata precum o briza.Au trecut 98 de ani de la apocalipsa nucleara care a ucis pe toata lumea de pe Pamant,lasand planeta fierband in radiatii.Din fericire,au existat supravietuitori.12 natiuni aveau statii spatiale operationale,in ziua in care au cazut bombele.Acum exista doar o arca spatiala.Ni se spune ca pamantul are nevoie de 100 de ani ca sa poata sa fie locuibil din nou.Inca 4 generatii blocate in spatiu si omul poate sa se intoarca acasa,inapoi pe sol.Solul acesta este visul meu.Aceasta este realitatea."
,,-Zumzetul a disparut.Stiti zumzetul de care vorbesc.A fost mereu al nostru.Asta era viata.Era marea in care intotam cu totii.Zgomotul contast al tuturor lucrurilor pe care le-am construit ca sa ne faca viata mai plictisitoare.Cantecul mecanic.Simfonia electrica.S-a dus.Poate ca eu sunt ultima dar sunt cea care sta in picioare.Sunt cea care se intoarce sa dea piept cu vanatorul fara chip din padure,pe o autostrada pustie.Nu sunt cea care fuge,nu sunt cea care ramane,sunt cea care infrunta.Pentru ca daca sunt intr-adevar ultima,atunci eu sunt omenirea.Si daca asta e ultimul meu razboi al omenirii,atunci eu sunt campul de batalie.Suntem cei morti-din-trecut si ce morti-din-viitor Cadavre si viitoare cadavre."
CITEȘTI
Experiment
FanficMileniul 3.Dupa un razboi nuclear devastator singurii supravietuitori au fost locuitorii din navele spatiale care au fost trimise de urgenta in spatiu,in oribita Pamantului.Statiile spaţiale s-au unit pentru a forma o statie masiva numitā ,,Şoimul M...