Fiind seara ,ne.am pluctisit asa ca Cristi ai Vlad vin cu ideea sa iesim in club .
Chemam un taxi si plecam spre club .Ajunsi acolo intram fara ni i o problema .Dupa vreo o ora de stat in picioare eu si Amalia ne.am asezat si am baut cate o cola cu gheata .
Cristi si Vlad au venit la noi si au baut si ei cate o cola cu gheata .Pe la ora 4 dimineata ne.am decis sa chemam un taxi si sa plecam .
Intrand in casa eu si Amalia am observat ca era foarte multa mizerie asa ca am zis safacem curat.Dar nu mai intai de a dormi cel putin 3 ore.Dupa 4 ore de somn eu si Amalia ne.am pus pw treaba si am inceput sa facem curat .Dupa o adevarata lupta cu muzeria am reusit , iar baieti drept rasplata be.au adus cate o i ghetata .
Am mancat toti trei inghetata si ne.am uitat la tv. Nmk interesant .
Venise seara ,iar Cristi cu Amalia au mers sa filmeze un episod pentru canalul lui cristi de gaming.
Subscribe la CrysTyRo !
Asa reluam ......Ana si Vlad au mers sa se plimbe pe plaja .Au facut si cateva poze . Dupa un timp Vlad se intoarce si ii spune Anei.Vlad:Esti cel mai bun lucru care a aparut in viata mea .
Dupa aceste cuvine Ana il ia in brate si il saruta lung si apasat .Intorsi acasa Vlad si Ana se pun si ei la somn .
Gata inca un capitol .Sper ca apreciti ca astazi am postat de foarte multe ori .in seara asta pe langa acest capitol vou mai pu e inca doua !Va pwp fetele❤❤❤