Buna. Eu sunt Maya Pop .
Locuiesc în România , Maramureș , Sighetu Marmației . Am 16 ani , par blond , ochii albastri , micuta...Familia mea....ei bine ....nu prea am ce sa spun . Mama ă murit iar tata sa recăsătorit cu o scorpiei . Mereu ma face sa plâng spunând că o să fiu o dezamăgire pentru tata asa ca mama .
Nu imi place sa spuna asa de ea ....nimanui nu iar plăcea .Dar in fine....
Sa începem
Acum câteva luni eu ai un prieten Vlad am decis să mergem la Lagăr .
E un loc bântuit de la noi...acolo erau duai copii cu handicap si arși de vi . Eu nu am mai fost acolo ...toti spun că încă auzi copii plângând .Stiind ca "mama" nu m-ar lasa șterg am decis să plec de la ultima ora si am plecat spre Lagăr.
(P.S căutați pe youtube despre Lagărul din Sighetu Marmației)
Am plecat si m-am intalnit cu Vlad . Vlad e cel mai bun prieten , toată lumea crede că suntem împreună dar eu nu am avut niciodată un iubit . Nici primul sărutAm mers acolo si ne-am furnizat ca sa nu fim văzuți
.
- Am ajuns . Spune el aratandumi uriașă clădire . Ma uit la clădire si trecând cu vederea peste clădire am observat un băiat ca se uita la mine .
Avea cam 18 ani si un par negru ca avansul . M-am speriat dar vlad a spus ca mi se pare.
Am intrat si am facut niste poze . Dar Nu am putut să stau mult deoarece nu vreau sa o aud pe Adriana (Mama vitregă ) spunând că nu am ajuns la timp .
Am plecat de acolo dar m-am simțit ciudat. Mi se părea că cineva se holbeaza la mine . Am ajuns acasă si m-am aruncat pe canapea . Stăteam pe telefon si Adriana intra in camera .
-cine e asta? Întreba ea si se uita in aștepta mea. Ma uit dar nu vad nimic
-cine?
-mi fa pe proasta . Era lângă tine un băiat .
-cred ca dlirezi . Dacă ar fi fost cum sa dispară asa?
-infine...Voiam să se liniștească nebună dar mie imi era frica .se vedea clar ca cineva stătuse lângă mine .
Cred ca am halucinații .După aceea să intamplat la fel încă 6 zile .
Si iatama in ziua de azi....