<3 YALANCI SEVGİLİM<3 1.BÖLÜM

1.3K 106 55
                                    

KESİNLİKLE OKU!!!!!!

MERHABA ARKADAŞLAR BEN EBRU BU BENİ İKİNCİ HİKAYEM BU HİKAYE İÇİN UZUN ZAMANDIR YAZIYORUM 15 BÖLÜM YAZDIM VE BİTİRDİM EĞER BEGENİRSENİZ DEVAM EDİCEM OY VE YORUMLARINIZI UNUTMAYIN LÜTFEN BEGENİRSENİZ DİYER WATTPAD OKUCULARINADA ÖNERİN SİZİ SEVİYORUM!!!!!! 

MULTİMEDYA: ALARA

***ALARA***

"banane ben alıcam ben ilk gördüm" dedim. "ben bir hafta önce sipariş etmiştim bunu versene yapıştın sülük gibi gitara"dedi. iki saatır tartışıyoruz ama daha adını bilmiyorum, kaşlarını çatmış gitarı bir tarafından ben bir tarafındanda o tutmuş mağazanın içinde kavga ediyoruz. kesinlikle suçlu o alıcam diyorum anlamıyor, kas yığını ne olucak mağazanın ortasında rezil ediyimde görsen. gitarı aniden bıraktım, zafer kazanmış ğibi sırıtı gitarı sırtına takarken, kendimi yere atım bağarmaya başladım. "yardım edin öldürücek beni imdat" biran herkes bize döndü, bana şaşkınlık bakan gözlerin arasında daha çok bağırmaya başladım. kas yığınıda neye ugradığını şaşırmıştı sinirlendiğini göre biliyordum, dişlerinin arasında kısık bir sesle.

"kalk sana yerden bak herkes bize bakıyor "dedi. bense daha çok bağırmaya başladım. birtane teyze yanıma gelip beni ayaga kaldırdı. hemen  "ne oldu kızım" dedi. şefkatle çıkan sesiyle, yüzü acınası bir hale ğetirip ağlamaklı  bir sesle, "teyze bu benim abim beni öldürücekmiş niye birini elini tutarken gördü diye 'namısız namısımızı beş paralık etin ' diye peşimde geziyor, öldürücek beni "diyerek, teyzeye kendimi açındırdım. kas yıgınına dönerek, "oglum ne istiyorsun kızdan bak sadece elini tutmuş, şimdiki gençler neler yapıyor" dedi. beni savunarak kas yıgını sakin olmaya çalışarak "teyzecim affetim ben onu" dedi ban dönüp elini uzatı, "gel kardeşim evimize gidelim"dedi. teyze bana dönerek "bak affetmiş seni kızım şimdi sarıl abine barışın"dedi.  ben yermiyim bei "yalan atıyor teyze beni öldürücek, ölüyümü ben ölürsem vasiyetimdir mezar taşıma bana neden inanamadın teyze yazsınlar"dedim. acılı acıl teyzye bakarak bana baktıktan sonra, kas yıgınına dönerek acılı bir şekilde "ölsümü" dedi. valal kadını gözleri dolmuştu. abim diyor zaten git oyuncu oldiye ama ben 'dans' diye tuturdum. keşke dinleseydim kas yıgını ne saçmalıyorsun diye bana doğru gelince bir kaç adım geriye gidip,  elime karnıma götürüp diz çöktüm teyzeye küçük emrah bakışları atıp, "yalan atıyor çocugumuzu aldımak istiyor, onda nefret ediyor, çocuğumu alamasın benden" dedim. teyze şaşkınca ban bakıp, "abin değilmiydi kızım senin" dedi, ne pot kırdımı anlayıp "üvey" dedim. kas yıgın iyice sinirlenmişti hızla bana doğru gelerek ne "saçamalıyorsun sen" dedi, beni kolumdan tutup  çekmeye başladı. teyze çantasını hava kaldırıp kas yıgınına vurmaya başladı, 'yaşasın kötülük' diye bağırasım geldi. izleyenlerin arasındada biri çıkıp kas yıgınına yumruk atı onlar kavga ederken. gitarı alıp kasaya ğittim, parasını ödeyip koşar adımlarla mağazadan çıktım. ucuz yırtmıştım, hemen bir taksiye atlayıp eve gittim. buraları pek bilmiyordum yeni taşımıştık yoksa şimdi bir bar fena olmazdı. eve girdiğimde hemen odama çıktım, abim evdeydi annemle babamın  işi hazır oldugundan direk işe ğitiler zaten taşınalı bir hafta olmuştu. abim tek evdeydi bizde yarın okula gidecegiz ne kötü ama ben 10 sınıfa gidiyorum, abi üniversiteye onun için okulu rahat kıra bilirim. elim telefonu alıp en yakın arkadaşım meryemi aradım, uzun bir çalıştan sonra açtı beklemeden. 

"ne oldu bilemesin" dedim. ama arka çoşkulu müzik sesinden dolayı sesimin ğittiginden emin degilim. biraz sonra "alara beni duya biliyormusun" dedi,  sesi daha iyi geliyordu, sesiz bir yere gitmiş herhalde "meryem ne oluyor düğündemisin" dedim, merakla "düğün deyil başka bişey ", "söylesene kızım çatlıycam, ne ağzında lafı geveliyorsun" ,"sen gitikten sonra okulun hocaları davulla zurna getirti, kapının önünde hallay çekiyorlar ama müdür kıvırıyor halay bilmiyormuş " dediğinde sinirden yatağımın üstünde çırpındım, duyanda ben kötü bir öğrenci sanıcak. "onlar görür en yakın zaman intikamımı alıcam" dedim  meryem kahkayı bastı, "varya hiç deyişmemişin e anlat bakayım yine ne işler karıştırdın" dedi.  bende buğün olanların hepsini anlatım biraz bekledikten sonra merakla, " çocok yakışıklımıydı pek" dedi. yuh o kadar olay anlatıyorum  ne anlamış hanımfendi, "çok" dedim kıskansın diye ama kas yıgınıda fena değildi "gerizekalı. çocuğun suyuna gitseydin, neden rezil etin en azında numarasını alsaydın neyse ben kapatıyorum davul zurna susutu kurbanı kesicekler gidiyip bakıyım kim kesice " dedi. ve telefonu suratıma kapatı. yuh kurbanlık kesicekler bende alaraysan bunu hesabını sorarım. kapı çalınca aşağıya inip hemen kapıyı açtım  annem şarkı söyleyerek içeri girdi.

"güzel kızıma neler aldım ben neler" dedi. "alış verişemi gittin" dedim şüpeyle. "evet sana bir elbiseler aldım bayılacaksın" dedi. yine ne saçma şey almıştı bu kadın, hemen kolumdan tutup salona götürdü beni. poşeten renk renk elbiseler çıkartı hepsi igrençti. neyse bi ara ben çıkar alırım. en sonunda formamı çıkartı, ne yani okul formalımı gidicektim asla "anne bu ne fatmagülün elbisesi gibi" dedim sıkılarak. "sus ne biçim benzetme o, forma kızım yarın okula başlıcaksın unutunmu"dedi formayı salarken. " ne forma ğiymem ben. özel okul degilmi bu ya" dedim isyan ederek. "babanla konuştum, sen serseri değilsin kuralara uyup  formayla gideceksin " dedi. bişey demeden yukarı çıktı, tamam günah benden  gitti. üstümü degiştirip yatağa girdim. çabuk bir insanım uyku moduna aldım kendimi.bir süre sonra ğözlerim kendini bıraktı.

sabah alarmın sesiyle yataktan fırladım, bilerek erkene kurdum tam tahmin etiğim gibi  formayı odama getirmişti, çekmeceden makası aldım eteğinden kesmeye başladım,  ğiyilmeyeceginden emin oludugumda, etegi elime aldım kendimi ağlamaklı hale getirip annemin yanına koştum. annem bana şaşkınca bakarken "ne oldu kızım" eteği ğöztererek "çok uzundu kısaltıyım dedim böyle oldu" dedim ve ağlamaya başladım. annem benim ağlamam dayanamazdı "tamam kızım zaten beğenmemiştin git şimdi güzel güzel ğiyin tamam mı  "dedi yumuşak bir ses tonuyla. oynamamak için kendim zor tutum. yukarı çıkıp odama girdim. oley diye yakta zıpladıktan sonra, hızla elbise  dolabıma ğitim. siyah kısa bir şort, sıfır kol bir buluz. dizime kadar gelen çoraplar düz taban ayakablarımı  giyip. aşağıya indim annem yemeğini yemiş gitmişti. abimle kahvaltı yapardım hep zaten.

 "seni ben bırakıyımı okula" dedi abim sırıtarak tabi hayır. aklı sıra ğelip okulda güzel kız varmı diye bakacak, yemem ben  bunları başka kapıya "hayır " dedim. yemegimi hızla yiyip  sofradan kalktım. dışarı çıktım hava çok güzeldi,  otobüsle gitsem fena olmaz diye duraga yöneldim durakta kısa süreli belemeden sonra otobüs geldi. keşke taksiyle ğidseydim.  otobüs fazla doluydu ama yapabileceğim bişey yoktu, durdurmuştum bir kere. binip arkaya doğru yürümeye başladım. sonunda rahat bir yerde durdum ama gözüm arkaya gidiyordu. arkamda uzun saçlı pisinkli bir çocuk vardı cok tatlıydı. otobüsün  birden durmasıyla arkadan ban sarıldı. ben dururmuyum dirsegimle karnı birtane geçirdim, dönüp kolundan tutup döndür, otobüsten dışarı fırlatım. herkes bana bakmaya başladı otobüs tekrar hareket etiginde derin bir nefes aldım. istanbul bana yarmadı ya başıma gelmeyen kalmadı, aslında mağazadaki olayda mağdur kas yıgına ama yine onun yüzünden, özle bir gitar o uzun zamandırda para biriktiriyorum almak için.  otobüs durdğgunda inip  okula dogru yürümeye başladım. arkamdan biri kolum yakalıp kendine döndürünce şok yaşadım. ve içinde kendi bir felsefe yaptım, 'hayatına kendin sıçtın kızım' dedim.  

MERABA İNŞALAH BEGENMİŞİNİZDİR LÜTFEN YORUMDA BEGENDİNİ YADA BEGENMEDİNİ AÇIKLA HER TÜRLÜ ELEŞTİRİYE AÇIGIM  

YALANCI SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin