=======Wat is er gebeurt?=======

47 0 1
                                    

Auch mijn hoofd... Wat is er gebeurt? Ik weet het niet, het enige wat ik weet is dat het heel pijn deed.

'Kim?' Zie ik Colin zeggen, hij kijkt bang.

'Wat is er gebeurt...'

'Het spijt me zo erg, ik dacht dat je ja zou zeggen maar dat deed je niet. Ik ik kon me niet inhouden echt sorry!'

Hij heeft spijt, maar waarvan?

Wacht ik, ik herinner me het! Ik zij dat ik het niet wilde en hij had opeens een pistool! Dat was het! 

'Colin! Ik dacht nog dat we vrienden waren! Je hebt me gewoon geschoten! Wat de fuck man!'

'Ik, ik voelde me afgewezen, ik dacht dat ik je echt kon vertrouwen... Toen je nee zei verloor ik mijn controle in woede...'

'Ik hoef jou niet meer te zien!'

'Het spijt me echt heel erg..' Hij praat verdrietig. Hij doet wel alsof hij stoer is maar hij is eigenlijk gewoon een stomme baby!

'Ga weg!'

'Is er hier wat aan de hand?' Er staat weer een bewaker bij de cel hoor... 'Ik hoorde geschreeuw! Dat is niet de bedoeling! Er liggen zieke mensen hier! 17 ga weg je maakt alleen maar onrust hier!'

De bewaker is alweer boos, hij is altijd boos, maar nu begrijp ik het. Ik ben blij dat hij dat mens wegstuurt.

'Oke bewaker.' Zegt Colin met een verdrietige blik. Ik weet dat het slecht is maar ik moet bijna lachen nu ik hem zo zwak zie.

'24 ben je beter?' Zegt de bewaker, maar nu veel minder boos.

'Ik denk het..'

'Oke dan ga je morgen-ochtend meteen aan de directeur vertellen wat er gebeurt is.'

Wat moet ik doen? De waarheid vertellen en dus Colin verraden of liegen en hem te vriend houden? Ik mag hem echt niet meer maar als hij tot zulke daden als gisteren in staat is weet ik niet of ik hem als vijand moet krijgen...



Ik ben onschuldig! (Deel 1)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu