Dankwoord

239 20 10
                                    

A / N

Ik vond het ontzétténd leuk om dit boek te schrijven! Ik hoop met heel mijn hart dat jullie er net zoveel van hebben genoten als ik :)
Echt, heel erg bedankt dat je dit boek gelezen hebt. Héél erg bedankt XD

IZZY 

M e t d a n k a a n

Ik wil heel graag weer een paar mensen bedanken, omdat ik het wel zo aardig vind :)

MayleneHunt & SpacerStefan , omdat ze in hun Recensieboek weer dit boek hebben beoordeeld. Het heeft me weer heel erg goed gedaan :)
Kiki_sas , jou wil ik bedanken, omdat je als eerste dit boek hebt gezien en gelezen en het deed mij goed toen je zei dat het super goed was!
Nu wil ik MayleneHunt weer bedanken, voor de flaptekst en de covers. Beide zijn super gaaf geworden, net als de flaptekst! Echt bedankt!

C o v e r s

C o v e r s

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

S t u k j e s   u i t   h e t   b o e k

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

S t u k j e s u i t h e t b o e k

-1 'Gast! Blijf gewoon van me af! Ik ben nu nog eens te laat om te laat te zijn, bedankt hè!' 'Graag gedaan!'

-2 'Waar is de oude jij?' 'Op de Noordpool,'
'Ben je weer terug?' 'Nee, naar de noordpool reizen en weer terug is niet zo gebeurd.'

-3 'Heb je ooit eens in de spiegel gekeken?' 'Nee, want ik ben zo knap dat alle spiegels waar ik in kijk breken in duizenden stukjes. En die stukjes breken dan ook weer en die stukjes ook weer en die stukjes o-' 'Ja ik snap je. Maar je hebt krulletjes voor als je het nog niet wist.'

-4 'Dat was raar...?' 'Papegaai is raar...'

-5 'Wij zoenen echt veel.' 'Als je nu niet steeds onze zoenen onderbreekt, dan zoenen we niet veel.' 'Dan zoenen we lang.' 'Problemen mee?' 'Absoluut niet.'

Q u o t e

Q u o t e

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Vind ik leuk (?)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu