SOKAKTA KOŞMAYA BAŞLADIM . SANKİ BİRİSİ BENİ TAKİP EDİYORDU VE TAM ŞU ANDA BOĞAZIMA BIÇAĞI DAYAYIP BENİ ÖLDÜRECEKTİ . NEDEN BÖYLE BİR HİS DUYUYORDUM ? NEYDEN BU KADAR KORKUYORDUM ? VE EN ÖNEMLİSİ DE NEDEN BU 5 YILDAN BERİ SÜRÜYORDU ?
İÇİMDEN BİR SES DAHA ÇOK YAKLAŞTIĞINI SÖYLEDİ . DAHA HIZLI KOŞMAYA BAŞLADIM . ARTIK NEFES ALAMIYORDUM AKCİĞERİM PATLAYACAK GİBİYDİ . YAVAŞÇA DURDUM . ARKAMA DÖNDÜM AMA ISSIZ VE KOCAMAN SOKAKTA 10 DAKİKADIR KOŞTUĞUMU FARK ETTİM .
SONRA HER ZAMAN YAPTIĞIM GİBİ KULAKLIKLARIMI TAKIP HERHANG BİR ŞARKI AÇTIM . HEP AYNI ŞEYİ YAPIYORUM . KORKUNCA MÜZİK DİNLİYORUM .
MÜZİK BENİM KARDEŞİM . İSTEDİĞİM HER ZAMAN YANIMDA OLDU . HEP İHTİYACIM OLDUĞUNDA YANIMDAYDI . BENİ TESELLİ ETTİ . İNSANLARIN YERİNİ O DOLDURDU . BEN HİÇBİR ZAMAN İNSANLARI DİNLEMEYİ SEVMEDİM MÜZİK VARKEN VE BU KADAR ÇOK ŞEY ANLATIYORKEN İNSANLARIN GEREKSİZ FİKİRLERİNİ DİNLEMEYE GEREK YOK BENCE .
İŞTE SORUN BU .İNSANLAR BAŞKALARINI DİNLİYORLAR BU YÜZDEN MUTLU OLAMIYORLAR . PEKİ BAŞKALARININ FİKRİNDEN ONLARA NE . ONLAR NASIL İSTERLERSE ÖYLE YAŞAMALILAR .
İŞTE BENİM FİKİRLERİM BÖYLE . HAYATTAKİ TEK VARLIĞIM MÜZİK . ŞİMDİYE KADAR MÜZİK KADAR HİÇBİR ŞEYİ SEVMEDİM . HİÇKİMSE BENİM İÇİN MÜZİKTEN DAHA DEĞERLİ OLMADI . ÖYLE BİRİSİNİN ÇIKACAĞINI DA HİÇ DÜŞÜNMÜYORUM .
Bİ DÜŞÜNSENİZE SİZİ ANLAYAN , HER AN YANINIZDA OLAN , TESELLİ EDEN , NEŞENİZİ YERİNE GETİREN , EKSİKLİĞİNİ ANINDA HİSSETTİĞİNİZ BİRİSİ OLDU MU HAYATINIZDA HİÇ ?
MÜZİK
SADECE MÜZİK
İNSANLAR YOK
İŞTE BAKIN ARTIK MUTLUSUNUZ
AMA SİZ MUTLUSUNUZ BEN DEĞİLİM .
TAMAM MÜZİĞİM VAR AMA YA CEHENNEM GİBİ HAYATIM NE OLACAK ?