Hayat bazen istenmeyen kapılardan işte bu kızın da hikayesi böyle bir kapıdan geçiyor ve bir son buluyor.....
BU HİKAYE AKLIMA 5 DK İÇİN DE GELDİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ..
NOT:Okuyup da lütfen VOTES lemeyi unutmayalım. Eğer beğeniler çok olup yorumlar da iyi gelirse belki 2. sezonu yazabilirim.....
************************************************************************
Bir zamanlar ufak bir köyde güzel bir prenses yaşarmış. Bu prenses o köyün en zengini olan biri ile evlenmiş. Daha sonra yakışıklı mı yakışıklı bir oğulları olmuş.
O zamanlar da kralın yardımcısı konuşamayan bir kadın varmış . O da bu prensin doğumundan 2 hafta sonra güzel mi güzel bir kız dünyaya getirmiş. İşte kader onları böylelikle bağlamış.
Prense ile hizmetcinin kızı hep saray da birlikte oynarlarmış. Annesi bu duruma çok kızarmış. Kız ve annesi başka bir yere hizmetci olarak gitmiştirler.Ve bir gün prens ve hizmetcinin kızı liseye başlamıştırlar. Annesi oğlana sürekli o kız ile konuşmamasını söylermiş.
Okul da asla prens ile o kız konuşmazmış. Hatta sanki kanlı düşman gibiylermiş. Kız her zaman ilk aşkı ile evleneceğini söylermiş. O zamanlar da okullarda kızlara dikiş erkeklere ise savaşcı olmayı öğretirlermiş. Bu oğlan bir gün herkese " Ben çok iyi bir savaşcı olacağım kimse beni yenemeyecek " derken kız da bunu duymuş.
Meğersem o kız küçüklükten beri oğlandan hoşlanıyormuş. Kız bunu duyduktan sonra o da savaşcı olmak istemiş. Lİse de bunlar savaş cı olmak için eğitimlerini almışlar. Lise biterken kutlama yapılacakmış. Kız çok güzel pembe bir elbise , oğlan ise mavi bir hanbok giymiş. O köyde tek kız savaşcı o kızmış. Oğlanın bu dikkatini çekmiştir ve o gün orada kız ile ilgilenmiştir. Kızın sevigisi gittikçe artıyormuş.
Ama gelen haberlerle oğlan başka bir ülkeye iyi bir savaşçı olmak için gitmiş. Kız bu haberi duyunca kendinden geçmiş ve bir kaza geçirmiş. Ogün den sonra biraz kızın hafısazı silinmiştir. Oğlanı hatırlar ama yüzünü pek fazla hatırlayamazmış.
İyi bir savaşcı olmak için eğitimine devam etmiş. Eğitim 4 seviyeden oluşmaktaymış. Her yıl bir seviye yükselirmişsin. Kız tam 4.seviyeye geçmişken o sene oğlan da o köye eğitimi için gelmiştir. Kız ile beraber eğitimlerini alıyorlarmış ama kız oğlanını tanıyamıyormuş.
Ve bir gün bu kız oğlanla çok iyi arkadaş olmuşlar. Kız oğlanın bir arkadaşından hoşlanmaya başlamıştır. Oğlana bunu söyledikten sonra prens çok sinirlenmiştir. Yüksek bir sesle Kıza " Gerçekten ondan hoşlanıyormusun?" Demiş ve kız da sinirlenerek "Evet" demiş.
Prens atına binmiş ve vezirlerinin.yanına giderek başka bir ülkeye gitmek istedğini söylemiştir. Kız o sırada da annesi sayesinde o oğlanın prens olduğunu öğrenmiştir. Ona yetişmek istemiş ve onu durdurmak istemiştir.Koşmuş ve oraya yaklaşmış. Oraya gittiğinde prensin yanında bir kız görmüştür. Ve kız ağlayarak köye geri dönmüştür. O kadar perişan hale düşmüştürki her gece ağlamaktan gözlerinin kenarlarında halkalar oluşuyormuş.
2 yıl sonra kız köyün en iyi ve ilk kadın savaşcısı olmuştur. Hala acısı dinmemiştir ama yine savaşcı olmakta kararlıymış. Büyük şehir savaşcılarının içine girmek için çalışmalar yaparmış. O gün seçmelere gitmiş ve orada prensi görmüştür. Seçmeleri ikiside geçip çok iyi birer savaşcı olmuştur ama hiç birbirleri ile konuşmazlarmış.
Bir gün bu ikisi büyük bir savaşa katılmıştır. Prens bu savaşta yaralanmıştır. O yerde yatarken kız yanına gitmiştir. Ve prens kenidini zorlayarak " Ya ben senin olacaağım yada toprağın" demiş ve gözlerini kapatarak yere yığılmıştır. Kız prensi sırtına alıp atına bindirmiştir. Köye getirip yarasını tedavi ettirmiştir. Prens gözlerini açtığında kız gülümseyerek." Merhaba prensim " demiş. Oğlanda ona gülümsemiş. Kız oğlanın kulağına yaklaşarak "Merhaba ilk aşkım " Demiş.
Oğlan biraz zaman sonra iyileşmiştir. O köyde büyük bir tören ile kız ve prens evlenmiştir. Bundan sonra ki bütün savaşlara beraber katılmışlardır.
Savaşların azaldığı dönemde köye bir bereket bir neşe gelmiştir. Ve haber alınmış ki o kızın bir oğlu olmuştur. Bütün köy kutlamalar yaparak sevinmiştir.Ve artık soyları bu ufak oğuldan devam etmiştir.....
İşte bunlar hayatlarındaki BÜYÜK SAVAŞ ı kazanmıştır.Umarızki biz de böyle savaşları kazanalım....
SON
*******************************************************
Kısa bir hikaye. Sadece 5 dk aklıma geldi.UMARIM beğenmişsinizdir. Biraz da saçma gelebilir.
Okuyup da lütfen VOTES lemeyi unutmayalım. Eğer beğeniler çok olup yorumlar da iyi gelirse belki 2. sezonu yazabilirim.....