Yağmur bardaktan boşalırcasına yağarken artık
yalnız olduğum bu şehirden neşemi ve yaşama sevincimi burada bırakarak ayrılıyordum.Annem ve babam ölünce beni buraya bağlayan bir şey kalmamıştı.Otobüste bunları düşünürken ağladığımı fark etmemiştim.Artık ağlamak yoktu.Ailemin ölümünden beri ve artık hayatımdan hiç ayrılmayacak olan soğuk ve duygusuz maskemi yüzüme taktım ve kulaklıklarımı çıkardım.Gözlerim istemsizce kapanırken kulağımda müziğin hoş tınısı kendimi uykunun kollarına bıraktım.
***
Uyandığımda coktan Ankara'ya gelmiştim.Valizimide indirerek taksiye bindim ve yeni evimin adresini verdim.Kafamı cama yaslayarak beklemeye başladım.10 dakika sonra geldiğimizde parayı ödedim ve indim. Eve girerken derin bir nefes aldım.Ailemi bir daha göremeyecektim.Bu düşünce sol tarafımda bir boşluk yaratırken eve girdim.
***
Enesle birlikte eve girdiğimizde koşarak odalarımızı aradık eşyalarımız çoktan yerleşmişti.Duş alarak aşağı indim.Hep beraber yemeğe otururken herkes yorgun ama mutlu görünüyordu.Yemekler konarken herkes hoş bir sohbete girmişti.
***
Bu anılar aklıma geldiğinde yüzümde acı bir gülumseme oluştu. Yavaş adımlarla merdivenlerden çıktım.Aç değildim ve saat geç olmuştu.Yarın erkenden okula gideceğim için yatağıma yattım ve gözlerimi kapattım.
***
Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım.Banyoya giderek yüzümü yıkadım.Okul kıyafetlerimi giyerek bir şeyler atıştırdım.Servise binerek kulaklıklarımı taktım.Yeni okul ve yeni insanlar olacaktı.Sorunlu bir kızdım ve kimseyle arkadas olmayı düşünmüyordum.Servis durunca ayağa kalktım ve okula ilk adımı attım.
Eveeeeet! İlk hikayem vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Bana bir kaç fikir verirseniz veya mesaj atarsanız çok sevinirim. Bölümler haftada bir gelecek. Bir daha ki bölüme kadar öpüldünüz:-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Birlikte
RomanceHep iyi kızlar kötü çocukları sever .Peki iyi bir çocuk kötü bir kızı severse?