Една откачена идея, която нямаше как да не пробвам да напиша xD Смута ще е във втората част на шота, която ще кача близките дни и спада към графата dub con/non con (ако не знаете какво значат таговете проверете в интернет), така че съветвам, който не е фен, да не чете.
За останалите се надявам да ви хареса~
--------------------------
Техьонг разбра за дарбата си още в ранна детска възраст.
Най-първата му съзнателна трансформация бе в детската градина. Две момчета го тормозеха и Техьонг се ядоса, ама толкова се ядоса, че му се прииска да има зъби и нокти и да е голям, че да може да ги победи. И ето на, в единият момент седеше на земята и хленчеше, а те се хилеха над него. В другия имаше чувството, че тялото му не го слуша и се усещаше страшно небалансиран, а момчетата гледаха с ужас и хукваха да бягат. Тогава бе видял отражението си в прозореца - беше се превърнал в кръстоска между доберман и питбул.
Хамелеони, така им викаха.
Митични и опасни създания, можеха да приемат каквато си форма искат. Вмъкваха се в кожата на някого и веднага добиваха същността им. Гласа, визията, дори малките жестове, които правеха човека такъв, какъвто е. Или пък се превръщаха в животни и понякога с години оставаха в тази си форма. Нещо голямо и страшно, което да ги пази по-добре от тленната човешка обвивка.
Техьонг обаче бързо откри, че животинският облик не е за него. Не, не му харесваше да се влачи по земята. Дарбата му блясваше в пълната си сила, когато беше в човешка форма.
А това изкуство - да се преобразява в човек - той овладя до край.
Още повече, превърна го в своя професия.
Приемаше облика на младо момиче, което омайваше възрастните господа. Или пък на зрял мъж, който караше дамите да припадат при вида му. Възрастта и полът нямаха значение. Всички падаха в капана му с едничката цел - да ги ограби.
Така изкарваше прехраната си.
Замъкваше нищо неподозиращите си жертви до стаите, където те се надяваха на една незабравима нощ с прелестното създание, и докато вниманието им беше отвлечено, взимаше бижутата и парите им и офейкваше.
Планът действаше винаги, безупречен и съвършен.
И тази нощ отново бе излязъл на лов.
YOU ARE READING
The devil's trap
FanfictionТехьонг е Хамелеон. Може да приема каквато форма си иска. В единия момент див звяр, в другия съблазнително младо момче, той е превърнал дарбата си в професия. Намира си някой богат красавец и го примамва с обещания за една незабравима нощ. А когато...