-Naravno gospodaru Kazekage, bila bi mi cast da izvrsim misiju umesto Temari.
-Drago mi je. Temari ne bi nikada odbila misiju u Selu Lisca ali nesto bitno je iskrslo. Laknulo mi je kada sam se setio tebe (t/i).
-Znajte da cu dati sve od sebe na ovoj misiji.
-Od tebe ocekujem najbolje. Kao i uvek.
...
Dva duga dana puta. Nekako me je tesilo to da cu imati drustvo u Selu Lisca. Jedva cekam da ponovo vidim Sakuru, Ino, a i Naruta naravno. Sa njima sam postala jako bliska na poslednjim cunin ispitima.
Doduse, izdesavalo se svasta. Ono sto se zbilo izmedju mene i Naruta tada se ne moze meriti ni sa cim normalnim.
...
-O boze!
Vrisnula je Ino.
-Stvarno si ponovo ovde?!
Povikala je Sakura.
-Pa, izgleda da jesam.
Odgovorih.
Pozdravila sam se sa njih dve i krenula kod gospe Cunade.
-Naruto! Smiri se i slusaj sta imam da ti kazem!
Zacula sam viku iz kancelarije Hokagea dok sam dolazila.
-Naruto...
Pomislila sam.
-I on je ovde...
-Ides na misiju sa nindzom iz Sela Peska. To je trebala biti Temari...
-Sta?! Sa njom moram na misiju?!
Ovog puta je to bio Narutov glas.
-Ali, Temari je iskrslo nesto tako da su poslali zamenu...
Pokucala sam na vrata.
-Lejdi Cunade...
Progovorih.
-Udji.
Rekla je.
Naruto me je gledao pomalo bledo.
-(t/i) ti vec znas detalje misije tako da sada ti slusaj Naruto.
Naruto je nekako sklonio pogled sa mene i pogledao u gospu Hokage.
-Slusam bako Cunade.
Rekao je.
Gospa Cunade se namrsti pa progovori.
-Idete da pronadjete urusenu palatu gospodara iz jedne zemlje u blizini Sela Zvuka. Udaljeno je nekoliko desetina kilometara od samog sela ali ipak postoji opasnost od napada nekog od nindzi Sela Zvuka. U palati pronaci cete sobu na trecem spratu sa strane koja nije srusena. U toj sobi je negde u plafonu skriven mali kovcezic. Taj kovcezic je vasa misija. Morate ga doneti u Selo Lisca. Palata se skoro urusila nesrecnim slucajem, morate biti oprezni.
-Meni samo nije jasno zasto i ona ide sa mnom? Zasto ne idem sam na misiju?
Upitao je Naruto.
-Vlasnik te palate se obratio Kazekageu za pomoc. Ici cete zajedno a i podelicemo prihode sa Selom Peska.
Naruto prevtnu ocima i samo izadje iz kancelarije.
-Pa onda, videcemo se.
Rekla sam i izasla za Narutom.
-Racunam na tebe (t/i).
Progovorila je lejdi Cunade dok sam izlazila.
...
YOU ARE READING
Naruto x reader
FanfictionPisacu o bilo kom liku iz Naruta. Ako imate neku ideju o kome bih mogla da pisem napisite u komentarima i trudicu se da ispunim sve. Nadam se da ce vam se svideti 😄😄