Lily'nin İlk Senesi.

237 6 5
                                    

Lily'nin Hogwarts'ta ilk senesidir.Çok heyecanlıdır.Ailesi ile King's Cross'a giderler.Malfoy ailesini görürler.Albus Scorpius'u görünce koşa koşa yanına gider.Albus Scorpius'la trene geçer.Lily ise anne ve babasıyla vedalaştıktan sonra o da trene biner.Abisinin ve Scorpius'un yanına oturur.Tren hareket etmeye başlar.Lily anne ve babasına el sallar.Sonra yerine oturur.Kimse o ana kadar konuşmamıştır.Ta ki Scorpius konuşmaya başlayana kadar.
"Heyecanlı mısın?" Lily diye sorar Scorpius.
"Biraz..." Der.
Oradan buradan konuşurken akşam olur.Hogwarts'a varırlar.
"Lily siz 1. Sınıflar Hagrid'le kayıklarla gölden geçiceksiniz.Bizimle gelemezsin"Der.
Albus ve Scorpius Büyük Salona geçmişlerdir.1. sınıfların gelmelerini beklerler.1. sınıflar gelmiştirler.Seçmen şapka onları binalarına ayıracaktırk.Ama ondan önce her sene olduğu gibi şarkısını söyleyecektir.Seçmen şapka şarkısını söyledikten sonra.Tek tek isimleri söyleme başlamıştır.

"Thomas Barnes"
"Ravenclaw"
"Lyra Thompson"
"Slytherin"
"William Wilson"
"Gryffindor"

Sıra Lily'ye gelmiştir.
Lily hiç beklemediği bir sonuç almıştır.
"Slytherin"
Herkes şoka uğramıştır.Bir Potter daha Slytherin'dedir.
Lily Abisinin ve Scorpius'un yanına oturmuştur.
Şölen başlamıştır.
Lily nerdeyse hiç bir şey yememiştir. Yemekten sonra herkes kendi binasının ortak salonuna geçmiştir.Lily erkenden yatmıştır.Albus ve Scorpius biraz oturup onlarda yatmıştır.

Devamı gelecektir..Yeni hikayeler için beni takip etmeyi unutmayın.Umarım beğenmişsinizdir. ♥♥♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Scorily HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin