2.BÖLÜM:ORMAN VE TAPINAK

11 0 0
                                    

Nihayet sabah oldu ve iki savaşçı yola koyuldular.Korumalardan bir kaçı önden gidiyordu.Yolu kontrol etmek için sınır boyu ilerlemeye başladılar ve saatlerce yürüdüler.Öğlen olmak üzereydi.Büyük geçit gözlerinin önünde bütün ihtişamıyla duruyordu.Bin yıl önceki savaşın izleri hâlâ görülebiliyordu. Yıkılmış taştan surlarda İnsanin burnunu yakan iğrenç bir küf kokusu vardı.Sıradan insanların niye cekinip korktularini anlamışlardı belkide efsaler doğruydu herşey onlara anlatıldığı gibi ve daha fazlasıydı. Siena;burada kimse yaşayamaz diye düşündü zira fazla ürkütücü ve bunaltıcı bir havası vardı. Nihayet geçide ulaştılar.Korumalar buradan daha fazla ileri gidemeyecekleri için geçidin önünde kamp kurdular.Son hazırlıklarını yapan iki savaşçı geçit' ten geçip ormana ulaşmak için ilerlemeye devam etti.
Bir kaç saat yürüdükten sonra nemli toprak yerini yeşil çimenlere ve ihtişamlı ağaçlara bıraktı. Beklemedikleri bir manzara ile karşı karşıya kaldılar. Doğa gerçekten muhteşem di.İnsanlardan uzak ve fazlasıyla huzurluydu, ayni zamanda ürpertici şekilde sessiz diye geçti akıllarından. yoktu etrafta.Etrafta canlıya dair hiçbir iz yoktu n bir ayak izi ne de yaşamın olduğuna dair bir ip ucu sadece ağaçlar ve hiç görmedikleri bitki türleri vardı.
Siena ; Hava kararmak üzere yarın etrafta keşif yaparız dinlenmemiz gerekiyor.
Chren ; peki biraz daha ilerleyelim ileride ağaçların orada kamp kurariz.
İlerlediler ve ateş yakıp birşeyler yedikten sonra sanki büyülenmiş gibi istemsizce uykuya daldılar.
Gözlerini açtıklarında uykuya daldıklarını anlayıp hızlıca toparladinlar ne olduğunu ikiside alayamamıştı.Yattıkları yer değildi burası.Parlak bir havuz ve betondan yapılmış bir avlunun içerisinde buldular kendilerini.Siena arkasını döndü ve ona büyük kırmızı gözleriyle duvarın arkasından doğru bakan ,uzak olduğu için yüzü seçilemeyen bir yaratığın izledigini gördü. Kılıcını çekip savunmaya geçti
Heyy! Chren... Dikkat et orada birşey bizi izliyor.Orada bir yaratık var!!
Chren: orada hic birşey görmüyorum kontrol edelim.nasıl geldiğimiz hakkında hic bir fikrim yok ama sanırım burası tapınak. Içimden bir ses buranın doğru yer olduğunu söylüyor bana.Dikkatli ol taşı biran önce bulup burada ayrilmalıyız.
Siena: Tamam.Birbirimizden ayrılmayalım.Burası fazlasıyla büyük gözüküyor sende dikkat et.Bu lanet yerden hiç hoşlanmadım!!
Yanyana yürüyerek hem etrafı gezip tanımaya, hem de taşı aramaya koyuldular.Gördükleri bu manzara olağan üstüydü.Bu devasa taş bloklar insan yapımı olabilir miydi?Kapilar beş, altı metre uzunluğundaydı.Bir insanin o kadar uzun olması imkânsız diye düşündüler.Büyük bir koridordan geçip başka bir avlu olduğunu düşündükleri yere doğru ilerlemeye başladılar. Siena uyandığında gördüğü o gözleri aklından çıkaramıyordu.Fakat içinde sebebini anlayamadığı bir rahatlık vardı.
İlerledikçe parlak bir ışık gözlerini kamastirmaya başlamıştı.Sanırım orası avluydu.Işığa doğru ilerlediler büyük bir havuz, etrafında savaşçı heykelleri ve bir sürü renkli kanatlı kuş .Ormana adım artıklarından buyana gördüklerine emin oldukları tek canlı bunlardır harika gözüküyordu.kuşların etrafında uçtuğu heykel çok parlaktı sanki elmastan yapılmış gibi.Chren,nin gözü havuzun ortasındaki tasa takıldı parlak ve kırmızımsı rengi ve insani cezbeden çekiciliğiyle bu o olmalıydı HÜKÜM taşı.
Chren: heyy siena gördüm onu havuzun ortasında sanırım bulduk onu bu hüküm taşı olmali. Diye sevinçle bağırdı
Siena; Evet hadi onu alalım ama dikkatli olmalıyız bu bir tuzak olabilir.Bu kadar kolay olmamaliydi.ilk etrafını dolasalim havuzun ve daha sonra oraya ulaşmanın bir yolunu bulalim. Direkt suya girmek tehlikeli olabilir.
Havuzun etrafını dolaşırken bir yol gördüler taşa giden.cesaretlerini toplayıp adım attılar.zemin sağlamdı tuzak gibi gözükmüyordu.Taşa doğru yaklaştı siena.Ve gördüklerine inanamadilar taşın yaninda duran bir genç siena yaşlarında, siyah saçlı, zümrüt yeşili gözleri ve eşsiz güzelliğiyle insani büyülüyordu sanki. Dünya üzerinde var olamayacak kadar güzeldi diye düşündü Siena.Bu da neydi? Bu ıssız yerde ne arıyordu? Kimin nesiydi? Bir insan nasıl bu kadar güzel olabilirdi.Buraya nasıl gelmişti, dostmuydu,düşman mıydı?Bunların cevabını almak için sabırsızlanıyordu.

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin