1-

25 5 9
                                    

Kulağındaki kulaklıkla dünyayla olan bağlantısını tamamen kesmişti. Dinlediği müzik ile telefondaki fotoğraflara hayranlıkla bakıyordu. Her onu gördüğü karede iç çekip parmağıyla telefonunu kaydırarak diğer resimlere ilerliyordu genç kız.
Aniden telefonun sesiyle irkilmişti genç kız. Telefonun melodisi birkaç insanın kulaklarına varabilmişti. Genç kız kimse rahatsız olmasın diye aceleyle soğuktan üşüyen parmaklarını cebinden çıkartıp telefona cevap verebilmişti.

-Hye sun bugün planın var mı? Belki birlikte buluşuruz diye aramıştım.

Arayan yakın arkadaşı nasu'ydu.

-Teşekkürler Nasu ama sanırsam bugün kendimi iyi hissettiğimi sanmıyorum sadece eve gidip sıcacık yatağımda uzanmak istiyorum, belki başka birgün. 

Diyerek yorgun sesiyle kapatmıştı genç kız.

...
Otobüs yolculuğu bitebilmişti sonunda,soğuk havada yorgun adımlarla siteye doğru yürümekteydi genç kız.

Çantasından çıkardığı pembe anahtarlığıyla kapıyı aralamayı başarabilmişti.

Yorgunluğundan dolayı Hye-sun kıyafetlerini bile çıkarmadan yatağa uzanmıştı telefonunun klit ekranını açıp tek söylediği kelime "iyi geceler byun baekhyun" diyerek gözlerini yummuştu.

_1saat sonra_

Genç kız uyanabilmişti sonunda.
Banyo'nun kendisinin iyi hissettireceğini düşünerek banyo'ya doğru ilerledi. Küveti suyla doldurduktan sonra bir müzik açmıştı.

-Exo sing for you-

Bu müziği her dinleyişinde onun rahatlamasına sebep oluyordu.

-ding dong

Hye-sun ne yapacağını şaşırır bir şekilde kıyafetlerini giyip merdivenlerden inmiş vaziyetteydi. Kapıyı açtığın da yerde bir kutu bulunmaktaydı.
Hye-sun şaşkın gözleriyle etrafına bakındı banyodan yeni çıktığından dolayı saçları hâla ıslaktı soğuk bir rüzgarın tenine deymesiyle irken genç kız hemen yerde duran kutuyu eline alarak içeriye girdi.

L şeklinde koltuğa oturmuş elindeki kutuya boş boş bakınıyordu. Aklında birçok soru geçiyordu...
Kutuyu açmadan önce kutuya iyice baktı genç kız. Köşedeki küçük yazı dikkatini çekmişti
"My candy"

Acaba bu ne anlama geliyordu diye geçirdi içinden Hye-sun.

Hye-sun bir iç çekerek kutuyu açtı bir zarf birde yanında küçük kawai bir oyuncak vardı fakat bu oyuncak byun baekhyunun tıpatıp kendisiydi. Sanırım exo oyuncaklarının satılan yerlerden almış olmalı bu kutunun sahibi.
Peki bunu bana kim vermiş olmalı dedi Hye-sun.

Hye-sun elindeki zarfa baktı. Zarf kokuyoddu, oysaki bu koku biraz farklıydi? Evet...evet... zarf bir şeker dükkanı gibi kokuyordu. Hye-sun kokuyu içine çekerek zarfı açtı ve sesli bir şekilde okumaya başlamıştı.

"Hye-sun Imm nasıl desem bana o gün yolladığın mektup, evet mektup onu okudum. Hatta hayranlıkla okudum. Sanırım mektupta kullandığın kelimelerin, beni büyülemişti. Hiçbir fanım böyle birşey yazmamıştı. Çok dikkatimi çekmişti. Ve sana bana benzeyen bir oyuncak hediye vermek istedim. Hiçbir fanıma mektup yazmadim ben ama şuan özel birine yani sana yazmaktayım,ben bile şaşırıyorum. Salı günü üyelerle Japonya'ya geleceğiz. Konserimize ve fan meeting'e beklerim seni Hye-sun.
Ve bu arada şeker kokusuna karşı koyamadığını biliyorum bu yüzden senin için böyle birşey yaptım>.< seni daha yakından görmek istiyorum."
                      -Byun Baekhyun

Hye-sun elindeki zarf birden yere düşmüştü. Hye-sun'un şuan yapmak istediği tek şey evde mutluluk çığlıkları atmak istiyordu...

~🌼

BEGİNNİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin