Gelişmeler 3 son yavbah

170 12 1
                                    

E:O zaman akşam gel iste.       
NazAt:Ne olmaz
E:Neden birbirinizi sevmiyormusunuz                                                                                       A:Hayır seviyoruz ama daha ben diz çokum kocaman pırlanta yüzükle evlenme teklif edicem.N:Aynen baba.                                                                                                                E:Tamam bir haftanız var                                                                                                         Bu naz at devamı idi şimdi yavbah .                                                                                       Bahardan :Artık istanbuldayım en son babamın yanına gidiyordum ama ona hiçbirşey diyemeden döndüm .bi saniye telefonum çalıyor.YAVUZ allah allah.                                   Y:Alo Bahar istanbuldamisin                                                                                                        B:Evet ne oldu ki ?                                                                                                                          Y:B-biz ihraç edildik sana ihtiyacım var piknik alanında bulusalimmi                               B:Tamam.                                                                                                                                             

                                                                                                                                             

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baharın giydikleri.                                                                                                                                    Y:Hoşgeldin                                                                                                                                      B:Hoşbuldum nasılsın ?                                                                                                     Y:İdare etmeye çalışıyorum sen nasılsın ?                                                                               B:İyi ede böyle oturmiycaz herhalde dimi                                                                               Y:Var . Veririm                                                                                                                                B:N-ne var ?                                                                                                                                     Y:Şansımız var bahar ama sakın bana Merveyi unut yada kolyeni çıkar gibi şeyler deme .                                                                                                        
B

ahar dona kalmıştır ama sonunda kekeleyerek :

B:Peki demem seni seviyorum sarı komutan .                                                                         Y:Bende seni doktor hanım ama başını belaya sokma ben sevdiğim kadını ikinci kere kaybetmek istemiyorum porselen doktor .:-)                
B

:Porselen doktor ne ya
Y:O gün baloda çolak demişti                                                                                                    Der ve gülerler.oyları görünce mutlu oluyorum herşey kafamda hazır ama yazmaya üşeniyorum yorum yapmayı unutmayin

Söz Hayallerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin