Zodiile erau la balci, s-au impartit in mai multe grupe pentru a se plimba si pentru a vedea mai multe.Sagetatorul era cu Berbecul, Varsatorul si Leul. Ei impreuna au decis sa mearga la niste roller costers si alte curse. Cei patru satateau pe o banca si se bucurau de frumoasa lor zi in timp ce beau Coca cola si vata pe bat, moment in care Sagetatorul a realizat ca are nevoie sa mearga la baie. I-a lasat pe cei trei in urma si s-a dus singur la baia barbatilor. Cand s-a intors, a observat un cort pe care nu l-a mai vazut pana atunci. Avea dungi aurii si rosii si un semn ciudat pe el in mijlocul caruia scria 'Cititor de viitor' scris cu litere mari, albastre. Sagetatorul a decis ca pana la urma sa arunce o privire.
Cand a intrat, sunetele de afara nu se mai auzeau, iar inauntru era o femeie imbracata in matase si acoperita cu o esarfa ce statea la o masa micuta cu un glob de cristal in fata ei. Ea ii facu semn cu capul Sagetatorului ca sa se apropie, iar acesta lua loc la masa.
"Uita-te in globul de cristal si vezi-ti viitorul." spuse femeia cu o voce suava
Sagetatorul s-a apropiat din ce in ce mai mukte de glob, pana o lumina ii orbii privirea. El se uita in jur, dar femeia nu mai exista.
"A uite, aici sunt! Stiam eu ca asta fa fi azi."
Sagetatorul se intoarse confuz catre zona de unde se auzise vocea si vazu o persoana identica cu el -''Am putea fi frati!"- se gandi el
"Cine esti?"intreba Sagetatorul speriat
"Hai sa iti explic mai oe scurt. Sunt tu in viitor."ii explica calm omul din fata sa
"Po-poftim?" se balbai Sagetatorl
" Exact..acum hai afara."
"Vii afara sau nu?"se auzi o voce de afara, Sagetatorul din trecut inghiti in sec. Vocea ce tocmai o auzise era vocea Berbecului.
"Vin, vin."spuse Sagetatorul din viitor si iesi afara, iar celalalt il urmara.
Afara ii astepta o femeie ce arata ca o versiune mai veche a Berbecului.
"Saggi, ti-o prezint pe sotia mea si, de asemenea, viitoarea ta sotie, Berbecul."spune Sagetatorul din viitor."Acum hai sa ii vezi si pe ceilalti."
"Bine atunci, draga. Voi merge acasa, a fost o zi lunga."spuse Berbecul sotului ei apoi il sarutara.
Berbecul pleca, iar cei doi Sagetatori pornira in directia opusa ei, iar in scurt timp ajunsera la o cladire administrativa foarte mare.
"Capricornul detine aceasta cladire, iar Leul aici lucreaza."spuse Sagetatorul din viitor, aratand catre cladirea zgarie-nori. Un domn imbracat la costum iesi din caldire si intra intr-o masina parcata in apropierea acesteia, imediat in spatele sau fiind o femeie ce avea parul vopsit in albastru si mov.
"Aia e sotia sa, Varsatorul." spuse Sagetatorul din viitor, iar cel din trecut intreba:
"Unde e Capricornul?"
"Hmm..probabil lucreaza pana traziu, ca intodeauna." raspunse celalalt la intrebare, apoi au inceput sa mearga mai departe.
In cateva minute au ajuns si la mall, unde un cuplu statea la o masa unde dadeau autografe pe fotografii si carti.
"Acolo sunt Gemeni si Balanta. Sunt impreuna de ceva vreme. Balanta e model, iar Gemeni se plimba prin toata lumea oferind discursuri despre viata."explica Sagetatorul
"Le sta bine impreuna." spuse celalalt
Sagetatorul din viitor aproba din cap si conduse partea sa din trecut la o cafenea din apropiere. Acolo, un barbat aflat in spatele tejghelei oferi unei femei brunete o ceasca de cafea, apoi incepu sa flirteze cu ea.
"Femeia bruneta de acolo este Scorpion, iar cel ce i-a dat ceasca de cafea este Pesti. Acolo, l-a masa aia e Rac." arata Sagetatorul din viitor catre o masa aflata langa tejghea, unde se afla o femeie ce parea geloasa pe conversatia celor doi. Apoi iar au inceput sa mearga pana au ajuns la o casuta mica, dar aranjata.
"Acolo lociuesc Taur si Fecioara. Cine ar fi crezut ca sunt perfecti unul alnga altul?" intreba Sagetatorul din viitor. Cel din trecut zambi.
"Yey, ti-am aratat pe toata lumea, asa ca mai bine am pleca."
Asa ca Sagetatorul din viitor il lua pe cel din trecut si il conduse la cortul unde acea doamna draguta prezicea viitorul si il lasa acolo.
Apoi Sagetatorul se uita mai atent la globul de cristal si vazu din nou acea lumina, apoi se intoarse de unde plecase si pleca dupa prietenii lui sa le povesteasca ce s-a inatmaplat.
***************************
Guys, Holarry a reusit sa scrie inca o poveste. Sper sa va placa siiii sa nu uitati sa lasati comentarii cu ce povesti vreti sa cititi mai departe.
Love ya
*Holarry*
CITEȘTI
Zodii: part 2 :)
RandomHei Guys... acesta este continuarea cartii mele cu zodi.. :) sper sa va faca la fel de mare placere sa o cititi! Holarry