>2.rész<

45 0 0
                                    

....De nem Laura volt.
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
És megláttam őt....Shawnt.Mivan???Hogy kerül ide??Úristen,mit mondjak neki?
-Öm..Izé...Szia..-mondtam lefagyva.
Szia. Ugye te Flóra vagy?-mondta mire azt hittem hogy elötte esek össze.
-Igen de ömm...Honnan tudod a nevem?.
Nem a koncerten kéne lenned?
-De..De ott voltam,de volt pár brobléma a színpaddal úgyhogy úgy gondoltam hogy sétálok egyet a városban.Aztán egy lány szószerint rám ugrott és mondta hogy vár itt valaki,menjek be ebbe a házbaekkor mosolyra húztam a szám.Laura volt.
-És te csak úgy bejöttél?
-Hát...Ja.-mondta,majd elkezdett mosolyogni amit majdnem elájultam.
És mikor mész vissza?
-Ha minden rendben lesz.
-Óh,értem.
-Szóval elmondod miért küldtek ide?
-Öhm..Aki letámadott az a legjobb barátnőm,Laura volt.Azt viszont nem tudom hogy miért mondta hogy gyere ide.-mondtam idegesen.
-Értem.De megérte bekopognom.-erre csak néztem.-Miért??
-Miért?
-Hát nemtudom......Szép vagy és kedves.
-Nem vagyok az.-mondtam nevetve.
De-súgta a fülembe mire szerintem tiszta vörös lett a fejem és teljesen leblokkoltam.
-Öm gyere be ameddig nem mehetsz vissza,mielött mégegyszer letámadnak.
-mondtam nevetve aztán betessékeltem a kanapénkra.
-Mesélj magadról.-mondta mire megint ledermettem es nem tudtam hogy mit mondjak.
Shawn Mendes meg akar ismerni??Úristen,köszi Laura.
-Hát a nevem..Flóra Smith 18 éves vagyok.A szüleim mindig utaznak a munkájuk miatt.Van egy bátyám ő 20 éves.Mondhatni jó testvéri kapcsolatban vagyunk.High school gimibe járok.Kb.ennyi.Amugy éppen a koncertedre tartottam volna azt hittem Laurának fogok ajtót nyitni.
-mondtam mosolyogva.
-Szép neved van.Hé..Vigyelek el a koncertre??Mi?????Shawn Peter Raul Mendes  elvinne a saját koncertjére???Te jó ég.És azt mondta hogy szép nevem van.
Komolyan?-őszinten csak ennyit tudtam mondani.
Igen.Aztán közelebb hajolt és........

Egy álom vele /Shawn Mendes/Where stories live. Discover now